Passat Turkiye Forum

PassatTurkiye Facebook Sayfası PassatTurkiye Youtube Sayfası PassatTurkiye Twitter Sayfası PassatTurkiye Google Plus PassatTurkiye Instagram

Ender Elektronik

ADT Otomotiv

22 sonuçtan 1 ile 22 arası
Like Tree3Beğeniler
  • 1 Yazan drkayzer
  • 1 Yazan drkayzer
  • 1 Yazan aes08

1,6 fsı comfortlıne lpg

  1. #1
    yalcin unsal - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    01/03/2012
    Yer
    istanbul
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    3

    vw 1,6 fsı comfortlıne lpg

    1,6 fsı motorlara lpg takılırmı taktıran varmı problem oluyormu nerede kime hangi marka takılır

  2. #2
    keremcem055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mert
    Üyelik Tarihi
    03/11/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    12
    Plaka
    05 AD 072

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Ben taktırdım Çorumda Brc taktırdım 2bin devirden sonra lpg de araç 10bin km yaptım bi sorun çıkmadı şehir içi20krş yakıyo 2500e taktrdım ama araç biraz ses yapıyo

  3. #3
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    3.316

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı keremcem055 Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    Ben taktırdım Çorumda Brc taktırdım 2bin devirden sonra lpg de araç 10bin km yaptım bi sorun çıkmadı şehir içi20krş yakıyo 2500e taktrdım ama araç biraz ses yapıyo
    Özençler taktı galiba, 2000 devirden önce benzin mi yakıyor? Bizim araçlar genelde 2000 devir altında kullanıyoruz ya ondan sordum
    Volkswagen CC 1.6TDİ 140HP DSG

  4. #4
    mgalip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    MURAT DORLAY
    Üyelik Tarihi
    30/12/2011
    Yer
    kırşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    1.389
    Plaka
    40 DH 301

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı drkayzer Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    Özençler taktı galiba, 2000 devirden önce benzin mi yakıyor? Bizim araçlar genelde 2000 devir altında kullanıyoruz ya ondan sordum
    ses derken nasıl bir ses v e sizin araba şehir içi 20.kuruş çok iyi valla.

    WOLKS-WAGEN PASSAT 2011/ 1.6 102.HP / 75.KW REFLEX GÜMÜŞ/ COMFORTLINE MANUEL / 5 VİTES / LBS/... B.6 GÖZTEPE

  5. #5
    keremcem055 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    mert
    Üyelik Tarihi
    03/11/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2006
    Mesajlar
    12
    Plaka
    05 AD 072

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Ses derken araç sanki formula arabası gibi oldu motor çok ses yapıyor evet özençler taktı biraz yüksek devirde kullanacaklar taktırsın

  6. #6
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    3.316

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    valla 2000devirden önce benzin yakıyorsa bişeye yaramaz o sistem
    ede030 bunu beğendi
    Volkswagen CC 1.6TDİ 140HP DSG

  7. #7
    bjk
    bjk çevrimdışı
    bjk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erkan
    Üyelik Tarihi
    13/10/2011
    Yer
    Mersin
    Yaş
    34
    Model
    Caddy
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1.349
    2000 devirden sonra LPG gitmesinin bir anlamı yoktur

    Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Beta-2

  8. #8
    nami.sahin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ŞAHİN
    Üyelik Tarihi
    28/05/2011
    Yer
    Kırşehir
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    62

    Re: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    bizim buralarda 500 metre gidip ışıklara yakalanırsınız ve 2000 devir altı sürekli kullanımım bilmiyorum bana da mantıksız geliyor.

  9. #9
    ilker-tas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ilkeren taşar
    Üyelik Tarihi
    15/06/2012
    Yer
    antalya
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2008
    Mesajlar
    6
    Plaka
    07 ZZ 999

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Antalya merkez de şehir 45 kuruşun altını görmedim. Arabaya yüklenmem. Ama lpg ye geçcem gibi geliyo. pRİNS markaya 3000 tl istiyolar. Kafayı yicem..

  10. #10
    ede030 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ALİ
    Üyelik Tarihi
    31/01/2012
    Yer
    Kahramanmaraş
    Model
    Passat
    Motor
    1.8 T
    Yılı
    2001
    Mesajlar
    529

    vw Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    fsi motorlarda lpg takıldığı zaman araç sürekli lpg ile çalışıyor diye biliyorum ama bazı arkadaşlar 2000 devir falan demiş ben bi kaç kez duydumda fsi motor lpg takılması yüksek fiyat diğer motorlara göre ama. takıldığı zaman da az yakıyor diye biliyorum ? 2000 devire kadar benzin yakması ilkez duydum

  11. #11
    Hunter727 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    05/06/2012
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    29
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    154

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    bende de aynı araç var ve yakıt konusu biraz sıkıntılı, özellikle şehir içinde yakıt tüketimi ciddi derecede artıyor, forumlarda okuduğum kadaryla 3000 devir üstünde lpgye geçiyormuş ki bunu 2000 li devirlere kadar düşürmek mümkünmüş, ama fsı motorda verim alınmadığı söyleniyor


  12. #12
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kazım
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.767
    Plaka
    06 KGD 76

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Arkadaşlar Ankarada bir abimiz landirenzo bayisi ve 1.6 FSI araçlara motor koduna göre kontrol edilerek lpg takılabiliyor. Araç sadece rölantide benzin yakıyor. %30 civarı tasarruf sağlıyor. Fiyatının 2800TL olduğunu söyledi. İsterseniz telefonunu verebilirim.

  13. #13
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kazım
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.767
    Plaka
    06 KGD 76

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    sadece FSI lara değil aynı zamanda TSI lara da takılıyor. Tabi motor kodu sorgulanıyor önce.

  14. #14
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kazım
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.767
    Plaka
    06 KGD 76

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg


  15. #15
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kazım
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.767
    Plaka
    06 KGD 76

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    işte uygun kodlar:


  16. #16
    Hunter727 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    05/06/2012
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    29
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    154

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı dirlik Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    Arkadaşlar Ankarada bir abimiz landirenzo bayisi ve 1.6 FSI araçlara motor koduna göre kontrol edilerek lpg takılabiliyor. Araç sadece rölantide benzin yakıyor. 0 civarı tasarruf sağlıyor. Fiyatının 2800TL olduğunu söyledi. İsterseniz telefonunu verebilirim.
    %30 tasarruf için 2800 TL lik masraf ve performansdaki düşüklük düşündürücü açıkcası, %30da bana düşük geldi, daha yüksek tasarruf yapabileceğimiz modeller yokmu (LPG taktırmayı kesinlikle düşünmüyorum, sadece fikir sahibi olmak için)


  17. #17
    oray18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oray
    Üyelik Tarihi
    13/04/2012
    Yer
    gaziantep
    Model
    Scirocco
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    102

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı Hunter727 Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    0 tasarruf için 2800 TL lik masraf ve performansdaki düşüklük düşündürücü açıkcası, 0da bana düşük geldi, daha yüksek tasarruf yapabileceğimiz modeller yokmu (LPG taktırmayı kesinlikle düşünmüyorum, sadece fikir sahibi olmak için)
    performansınız %5 kaybolur bunuda hissetmessiniz ikincisi:aracını MPI motor farz edelim onlardada zaten ekonomi oranı %40-%45 dir.yani fazla bir fark yoktur aslında ve 2000 devirden sonra muhhabetii yalnış,araç sadece rölantide ve ısındığında yakar benzin,nedeni ise;fsi motor araçlarının motor soğutması benzin ile olduğu için bundan dolayı rölantide iken araç,enjektör 3.5 vuruş benzin püskürtür buda 1 damlaya bile denk gelmez,ayrıyeten araç uzun yolda devamlı halde 3000 devirle giderkende motor ısısı arttığı zaman motor yine benzin püskürtme işlemi uygular,sadece rölantide değil.Birde bunu unutmamak lazım;bezin de aracınız litre olarak ne yakıyor ise,LPG`de 2 litre civarı daha fazla yakacaktır.benim hesaplamalarıma göre,40 krş yakan bir aracınız varsa,bu 28-29 krş`a falan düşücektir.Buda küçümsenecek bir şey değildir.Benim önerimde BRC`dir..

    saygılarıma..
    2012 SCİROCCO 160 PS MAN.CaNdY wHiTe

  18. #18
    drkayzer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    08/05/2011
    Yer
    KAYSERİ
    Model
    CC
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2013
    Mesajlar
    3.316

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı oray18 Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    performansınız %5 kaybolur bunuda hissetmessiniz ikincisi:aracını MPI motor farz edelim onlardada zaten ekonomi oranı %40-%45 dir.yani fazla bir fark yoktur aslında ve 2000 devirden sonra muhhabetii yalnış,araç sadece rölantide ve ısındığında yakar benzin,nedeni ise;fsi motor araçlarının motor soğutması benzin ile olduğu için bundan dolayı rölantide iken araç,enjektör 3.5 vuruş benzin püskürtür buda 1 damlaya bile denk gelmez,ayrıyeten araç uzun yolda devamlı halde 3000 devirle giderkende motor ısısı arttığı zaman motor yine benzin püskürtme işlemi uygular,sadece rölantide değil.Birde bunu unutmamak lazım;bezin de aracınız litre olarak ne yakıyor ise,LPG`de 2 litre civarı daha fazla yakacaktır.benim hesaplamalarıma göre,40 krş yakan bir aracınız varsa,bu 28-29 krş`a falan düşücektir.Buda küçümsenecek bir şey değildir.Benim önerimde BRC`dir..

    saygılarıma..
    ben hesap ettim bana maliyeti 3000 tl ve 2,5 yılda parasını çıkarıyor değmez bence
    mgalip bunu beğendi
    Volkswagen CC 1.6TDİ 140HP DSG

  19. #19
    Hunter727 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Erdem
    Üyelik Tarihi
    05/06/2012
    Yer
    Türkiye
    Yaş
    29
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    154

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı oray18 Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    performansınız %5 kaybolur bunuda hissetmessiniz ikincisi:aracını MPI motor farz edelim onlardada zaten ekonomi oranı %40-%45 dir.yani fazla bir fark yoktur aslında ve 2000 devirden sonra muhhabetii yalnış,araç sadece rölantide ve ısındığında yakar benzin,nedeni ise;fsi motor araçlarının motor soğutması benzin ile olduğu için bundan dolayı rölantide iken araç,enjektör 3.5 vuruş benzin püskürtür buda 1 damlaya bile denk gelmez,ayrıyeten araç uzun yolda devamlı halde 3000 devirle giderkende motor ısısı arttığı zaman motor yine benzin püskürtme işlemi uygular,sadece rölantide değil.Birde bunu unutmamak lazım;bezin de aracınız litre olarak ne yakıyor ise,LPG`de 2 litre civarı daha fazla yakacaktır.benim hesaplamalarıma göre,40 krş yakan bir aracınız varsa,bu 28-29 krş`a falan düşücektir.Buda küçümsenecek bir şey değildir.Benim önerimde BRC`dir..

    saygılarıma..
    Bilgiler için teşekkürler, 2araç olduğu için passatla fazla km yapan biri değilim, daha fazla kullanacak olsam düşünülebilir tabi


  20. #20
    aes08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Ahmet Emin
    Üyelik Tarihi
    16/04/2012
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    647
    Plaka
    34 AJ 1101

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    LPG düşünenlerin yerinde olsam alırım mpi bakarım keyfime ne uğraşıcaksın yok 2000 dd oldu vites atayım atmayım gaza basayım
    ozan bunu beğendi

  21. #21
    dirlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    kazım
    Üyelik Tarihi
    23/08/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TSI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    2.767
    Plaka
    06 KGD 76

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Alıntı aes08 Nickli Üyeden Alıntı Yazıyı Göster
    LPG düşünenlerin yerinde olsam alırım mpi bakarım keyfime ne uğraşıcaksın yok 2000 dd oldu vites atayım atmayım gaza basayım
    Katılıyorum, tasarruf yapalım derken arızalarla kafayı yemeyelim.

  22. #22
    oray18 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Oray
    Üyelik Tarihi
    13/04/2012
    Yer
    gaziantep
    Model
    Scirocco
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    102

    Cevap: 1,6 fsı comfortlıne lpg

    Herkesin MPI alıcak parası varmıdır? sonuçta daha pahalı..
    2012 SCİROCCO 160 PS MAN.CaNdY wHiTe

Konuyu Değerlendir:

1,6 fsı comfortlıne lpg

5 üzerinden 5.00 | Toplam: 1 kişi oy verdi ve 21 yorum aldı. 1,6 fsı motorlara lpg takılırmı taktıran varmı problem oluyormu nerede kime hangi marka takılır



1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56