Passat Turkiye Sitesine Hoşgeldiniz!
Üye Ol

13 sonuçtan 1 ile 13 arası
  1. #1
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Arkadaşlar merhaba 2 hafta önce ev tipi karcher basınçlı yıkama makinesi aldım. K7 160 barlık modeli. Geçen gün evde denemek istedim. Tetiğe bastım. Su tazyikli bir şekilde geldi 15-20 saniye sonra sigorta attı. Elektrik kaldırmadı galiba. 230 v ile çalışıyor. Yani ev elektriğine uygun. Acaba sigorta atmasının nedeni nedir? Yarın dükkanda bi deneyecem. Bakalım orada da atacak mı?

  2. #2
    the turk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Uğur
    Üyelik Tarihi
    04/06/2015
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    205

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı takamakot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba 2 hafta önce ev tipi karcher basınçlı yıkama makinesi aldım. K7 160 barlık modeli. Geçen gün evde denemek istedim. Tetiğe bastım. Su tazyikli bir şekilde geldi 15-20 saniye sonra sigorta attı. Elektrik kaldırmadı galiba. 230 v ile çalışıyor. Yani ev elektriğine uygun. Acaba sigorta atmasının nedeni nedir? Yarın dükkanda bi deneyecem. Bakalım orada da atacak mı?
    Bende de aynı ürün var herhangi bir sorunla karşılaşmadık. Yalnız tornado ucu jant harci kullanmayın boyayı kaldırabilir

  3. #3
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Sizdeki de k7 mi acaba? Bende sanırım sigortanın amperin zayıf geldi.

  4. #4
    the turk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Uğur
    Üyelik Tarihi
    04/06/2015
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    205

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı takamakot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Sizdeki de k7 mi acaba? Bende sanırım sigortanın amperin zayıf geldi.
    Evet hocam k7. ev kullanıcısı içi ürün gayet yeterli. Ucuna köpük püskürtme hazneside olunca tadından yenmiyor

  5. #5
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı the turk Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Evet hocam k7. ev kullanıcısı içi ürün gayet yeterli. Ucuna köpük püskürtme hazneside olunca tadından yenmiyor
    Aldım foam lance. Erdem boyadan 1 litrelik denemek daha nasip olmadı. Hocam daha kullanmadım makineyi araba çok kirli olduğunda bile 160 bar kiri sökmekte yeterli oluyo mu acaba?

  6. #6
    the turk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Uğur
    Üyelik Tarihi
    04/06/2015
    Yer
    Bolu
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    205

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Hocam kiri söküyor gibi diyelim. Ama foam yaptığınızda kiri akıtmıyor. Ben çok kirli olduğunda eldivenle şampuanlıyorum pasatı

  7. #7
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    [QUOTE=the turk;382848]Hocam kiri söküyor gibi diyelim. Ama foam yaptığınızda kiri akıtmıyor. Ben çok kirli olduğunda eldivenle şampuanlıyorum pasatı[/QUOTE
    Foamı yıkamacılardakiler bile eldivensiz sökmüyo kiri. Kaba kiri rahat alıyo sanırım sade suyla

  8. #8
    Emir Tekin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emir Tekin
    Üyelik Tarihi
    01/04/2014
    Yer
    erzurum
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 MPI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    163
    25 FZ 025

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    beyler konu açtımda oraya bi bakarmısınız

  9. #9
    murat ay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    murat ay
    Üyelik Tarihi
    09/11/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    1
    06DU0098

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Voltajı 220 olsada amper yüksektir muhtemelen ürünün arızalı olma ihtimali düşük sigorta yı degistirmeniz yeterli

  10. #10
    hsngencer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    hasan
    Üyelik Tarihi
    29/04/2015
    Yer
    kirşehir
    Model
    Caddy
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    397

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    kaca aldınız arkadaslar k7 leri.internete baktim 1000 tl gibi rakamlar gozukuyor.

  11. #11
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı murat ay Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Voltajı 220 olsada amper yüksektir muhtemelen ürünün arızalı olma ihtimali düşük sigorta yı degistirmeniz yeterli
    Bende öyle düşünüyorum. Teşekkürler

  12. #12
    takamakot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    66

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı hsngencer Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kaca aldınız arkadaslar k7 leri.internete baktim 1000 tl gibi rakamlar gozukuyor.
    1200 tl ye aldım

  13. #13
    hsngencer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    hasan
    Üyelik Tarihi
    29/04/2015
    Yer
    kirşehir
    Model
    Caddy
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    397

    Cevap: Karcher basınçlı yıkama makinesi

    Alıntı takamakot Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    1200 tl ye aldım
    hmm biraz pahalı bi aletmiş.bende hozelock hortum ve kaliteli bi fiskiye ucu aldım.ve merquers in sampuanını ve bezlerini aldim.elle yıkıyorum.gayet iyi oluyor.tazikli su ozelligide var.

  • Konu Değerlendirmesi:Karcher basınçlı yıkama makinesi

  • 5 üzerinden 5.00 puan aldı.
    Toplam: 1 kişi oy verdi ve 12 yorum aldı. Arkadaşlar merhaba 2 hafta önce ev tipi karcher basınçlı yıkama makinesi aldım. K7 160 barlık modeli. Geçen gün evde denemek istedim. Tetiğe bastım. Su tazyikli bir şekilde geldi 15-20 saniye sonra sigorta attı. Elektrik kaldırmadı galiba. 230 v ile çalışıyor. Yani ev elektriğine uygun. Acaba sigorta atmasının nedeni nedir? Yarın dükkanda bi deneyecem. Bakalım orada da atacak mı?

LinkBacks (?)

  1. 12 11 2015, 12:12
  2. 12 11 2015, 00:45

Bu Konudaki Etiketler

Yukarı

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195