1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline golf mü

Passat Turkiye Google Passat Turkiye Google

Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :

  1. #1
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline golf mü

    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben bu sene 1.6 highline dsg passat almayı düşünüyordum ancak gördüğüm kadarıyla yıl sonunda kadar sipariş verme şansımız yok gibi...
    Şimdi bende bir seneliğine bir araç almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

    Seçeneklerim

    Golf 1.2 TSI BMT 105 PS DSG comfortline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS DSG highline

    bu araçları benim için değerlendirirseniz sevinirim
    Aracı değerlendirme kriterlerim öncelikli olarak
    -1 yılda en az değer kaybeden,
    -kolay satışını yapabileceğim,
    -yakıt tüketimi
  2. #1
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben bu sene 1.6 highline dsg passat almayı düşünüyordum ancak gördüğüm kadarıyla yıl sonunda kadar sipariş verme şansımız yok gibi...
    Şimdi bende bir seneliğine bir araç almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

    Seçeneklerim

    Golf 1.2 TSI BMT 105 PS DSG comfortline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS DSG highline

    bu araçları benim için değerlendirirseniz sevinirim
    Aracı değerlendirme kriterlerim öncelikli olarak
    -1 yılda en az değer kaybeden,
    -kolay satışını yapabileceğim,
    -yakıt tüketimi

  3. #2
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Doğan
    Üyelik Tarihi
    16/12/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    431

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    1 yıl sonra satılacaksa 0 araba alınmaz..Alınırsa zararı göze alın marka ne olursa olsun.

    1 yıl içinde zarar etmemeniz için ya euronun fırlaması gerek ya ötv zammı yada yıl sonu almanız gerek.Bu etmenler dışında genelde zarar edersiniz.
    manqa48 bunu beğendi
  4. #2
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    431

    1 yıl sonra satılacaksa 0 araba alınmaz..Alınırsa zararı göze alın marka ne olursa olsun.

    1 yıl içinde zarar etmemeniz için ya euronun fırlaması gerek ya ötv zammı yada yıl sonu almanız gerek.Bu etmenler dışında genelde zarar edersiniz.

  5. #3
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    peki diğer konularda hangisini tavsiye edersiniz ve bir yılda nekadar zarar ederim?
  6. #3
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

    peki diğer konularda hangisini tavsiye edersiniz ve bir yılda nekadar zarar ederim?

  7. #4
    offline
    alicanerhuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alican Erhuy
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    80
    34 NE 2038

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben bu sene 1.6 highline dsg passat almayı düşünüyordum ancak gördüğüm kadarıyla yıl sonunda kadar sipariş verme şansımız yok gibi...
    Şimdi bende bir seneliğine bir araç almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

    Seçeneklerim

    Golf 1.2 TSI BMT 105 PS DSG comfortline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS DSG highline

    bu araçları benim için değerlendirirseniz sevinirim
    Aracı değerlendirme kriterlerim öncelikli olarak
    -1 yılda en az değer kaybeden,
    -kolay satışını yapabileceğim,
    -yakıt tüketimi
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.
  8. #4
    offline
    alicanerhuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    80

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    Arkadaşlar Merhaba,

    Ben bu sene 1.6 highline dsg passat almayı düşünüyordum ancak gördüğüm kadarıyla yıl sonunda kadar sipariş verme şansımız yok gibi...
    Şimdi bende bir seneliğine bir araç almak istiyorum bana bu konuda yardımcı olabilirmisiniz?

    Seçeneklerim

    Golf 1.2 TSI BMT 105 PS DSG comfortline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.4 TSI BMT 122 PS DSG highline
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS DSG highline

    bu araçları benim için değerlendirirseniz sevinirim
    Aracı değerlendirme kriterlerim öncelikli olarak
    -1 yılda en az değer kaybeden,
    -kolay satışını yapabileceğim,
    -yakıt tüketimi
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.

  9. #5
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       alicanerhuy Nickli Üyeden Alıntı
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.
    Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için beni bu duruma düşüren passatın siparişinin alınmaması yoksa böyle bir girişimde bulunmak istemiyordum ancak aldığım arabayıda kolay elimden çıkarmam için hangi motor ve donanımda araç almam gerekiyor onu merak ediyorum ve kullandığım sürece ne kadar yakıt yakar oda önemli tabiki
  10. #5
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       alicanerhuy Nickli Üyeden Alıntı
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.
    Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için beni bu duruma düşüren passatın siparişinin alınmaması yoksa böyle bir girişimde bulunmak istemiyordum ancak aldığım arabayıda kolay elimden çıkarmam için hangi motor ve donanımda araç almam gerekiyor onu merak ediyorum ve kullandığım sürece ne kadar yakıt yakar oda önemli tabiki

  11. #6
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Tolga
    Üyelik Tarihi
    22/12/2014
    Yer
    Manisa
    Model
    Tiguan
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    397

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    Bence de bir yıllığına alacaksanız ve zarar etmek istemiyorsanız az km li temiz bir 2.el en mantıklısı geçen sene nisan ayında sıfır golf aldık 0 km fiyatları hala aynı hatta yıl sonunda bizim aldığımız fiyatın çok daha altına sattılar
    1.2 tsi golf ten ben çok memnun kaldım hem performans hem yakıt olarak
  12. #6
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    397

    Bence de bir yıllığına alacaksanız ve zarar etmek istemiyorsanız az km li temiz bir 2.el en mantıklısı geçen sene nisan ayında sıfır golf aldık 0 km fiyatları hala aynı hatta yıl sonunda bizim aldığımız fiyatın çok daha altına sattılar
    1.2 tsi golf ten ben çok memnun kaldım hem performans hem yakıt olarak

  13. #7
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       tar75 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence de bir yıllığına alacaksanız ve zarar etmek istemiyorsanız az km li temiz bir 2.el en mantıklısı geçen sene nisan ayında sıfır golf aldık 0 km fiyatları hala aynı hatta yıl sonunda bizim aldığımız fiyatın çok daha altına sattılar
    1.2 tsi golf ten ben çok memnun kaldım hem performans hem yakıt olarak
    sizin 1.2 tsi dsg miydi? ne kadar yakıyor?
  14. #7
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       tar75 Nickli Üyeden Alıntı
    Bence de bir yıllığına alacaksanız ve zarar etmek istemiyorsanız az km li temiz bir 2.el en mantıklısı geçen sene nisan ayında sıfır golf aldık 0 km fiyatları hala aynı hatta yıl sonunda bizim aldığımız fiyatın çok daha altına sattılar
    1.2 tsi golf ten ben çok memnun kaldım hem performans hem yakıt olarak
    sizin 1.2 tsi dsg miydi? ne kadar yakıyor?

  15. #8
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Tolga
    Üyelik Tarihi
    22/12/2014
    Yer
    Manisa
    Model
    Tiguan
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    397

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    sizin 1.2 tsi dsg miydi? ne kadar yakıyor?
    Bizim ki manuel 6.5 - 7 lt şehir içi ortalaması Manisa da
    ben bindiğimde aracı (nadiren) sıkıştırıyorum onun dışında sakin kullanılıyor
  16. #8
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    397

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    sizin 1.2 tsi dsg miydi? ne kadar yakıyor?
    Bizim ki manuel 6.5 - 7 lt şehir içi ortalaması Manisa da
    ben bindiğimde aracı (nadiren) sıkıştırıyorum onun dışında sakin kullanılıyor

  17. #9
    offline
    alicanerhuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Alican Erhuy
    Üyelik Tarihi
    10/03/2015
    Yer
    İstanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    80
    34 NE 2038

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için beni bu duruma düşüren passatın siparişinin alınmaması yoksa böyle bir girişimde bulunmak istemiyordum ancak aldığım arabayıda kolay elimden çıkarmam için hangi motor ve donanımda araç almam gerekiyor onu merak ediyorum ve kullandığım sürece ne kadar yakıt yakar oda önemli tabiki
    Kullanacağınız bir yıl içinde 20.000km den fazla yapacaksanız dizel yoksa Highline olsun derseniz 1.4 yok bana comfortline yeter derseniz 1.2 ama yakıtları bu iki motorun aşağa yukarı aynı
  18. #9
    offline
    alicanerhuy - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    80

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    Teşekkür ederim bilgi verdiğiniz için beni bu duruma düşüren passatın siparişinin alınmaması yoksa böyle bir girişimde bulunmak istemiyordum ancak aldığım arabayıda kolay elimden çıkarmam için hangi motor ve donanımda araç almam gerekiyor onu merak ediyorum ve kullandığım sürece ne kadar yakıt yakar oda önemli tabiki
    Kullanacağınız bir yıl içinde 20.000km den fazla yapacaksanız dizel yoksa Highline olsun derseniz 1.4 yok bana comfortline yeter derseniz 1.2 ama yakıtları bu iki motorun aşağa yukarı aynı

  19. #10
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.404

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    hocam aşagı yukarı hepsi aynı yakıyor. teknik olarak tercih etmeniz gereken araç 1.4 tsı 122 ps olmalı. sebebi şudur. 1.2 tsı ve 1.6 tdı 105 ps golfte arka süspansiyon yarı bagımsız torsiyon. sadece 1.4 122 ps ve 140 ps act golf te arka süspansiyon tam bagımsız. canın, cebinden degerli ise 122 ps tercih etmelisin.
  20. #10
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.404

    hocam aşagı yukarı hepsi aynı yakıyor. teknik olarak tercih etmeniz gereken araç 1.4 tsı 122 ps olmalı. sebebi şudur. 1.2 tsı ve 1.6 tdı 105 ps golfte arka süspansiyon yarı bagımsız torsiyon. sadece 1.4 122 ps ve 140 ps act golf te arka süspansiyon tam bagımsız. canın, cebinden degerli ise 122 ps tercih etmelisin.

  21. #11
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Tolga
    Üyelik Tarihi
    22/12/2014
    Yer
    Manisa
    Model
    Tiguan
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2016
    Mesajlar
    397

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       yasin3866 Nickli Üyeden Alıntı
    hocam aşagı yukarı hepsi aynı yakıyor. teknik olarak tercih etmeniz gereken araç 1.4 tsı 122 ps olmalı. sebebi şudur. 1.2 tsı ve 1.6 tdı 105 ps golfte arka süspansiyon yarı bagımsız torsiyon. sadece 1.4 122 ps ve 140 ps act golf te arka süspansiyon tam bagımsız. canın, cebinden degerli ise 122 ps tercih etmelisin.
    Hocam canın cebinden değerli kısmına katılmıyorum yazdıklarınızın
    Limitlerde kullanıldığında hiçbir sıkıntısı yok bu süspansiyonların ama konforu etkiler mi bilemiyorum. Ama ben yeri geldiğinde hızlı kullanırım diyorsan dikkatli olmakta fayda var bazen bağımsız süspansiyonlar bile kurtaramaz (Allah korusun diyelim)
  22. #11
    offline
    tar75 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    397

       yasin3866 Nickli Üyeden Alıntı
    hocam aşagı yukarı hepsi aynı yakıyor. teknik olarak tercih etmeniz gereken araç 1.4 tsı 122 ps olmalı. sebebi şudur. 1.2 tsı ve 1.6 tdı 105 ps golfte arka süspansiyon yarı bagımsız torsiyon. sadece 1.4 122 ps ve 140 ps act golf te arka süspansiyon tam bagımsız. canın, cebinden degerli ise 122 ps tercih etmelisin.
    Hocam canın cebinden değerli kısmına katılmıyorum yazdıklarınızın
    Limitlerde kullanıldığında hiçbir sıkıntısı yok bu süspansiyonların ama konforu etkiler mi bilemiyorum. Ama ben yeri geldiğinde hızlı kullanırım diyorsan dikkatli olmakta fayda var bazen bağımsız süspansiyonlar bile kurtaramaz (Allah korusun diyelim)

  23. #12
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.404

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       tar75 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam canın cebinden değerli kısmına katılmıyorum yazdıklarınızın
    Limitlerde kullanıldığında hiçbir sıkıntısı yok bu süspansiyonların ama konforu etkiler mi bilemiyorum. Ama ben yeri geldiğinde hızlı kullanırım diyorsan dikkatli olmakta fayda var bazen bağımsız süspansiyonlar bile kurtaramaz (Allah korusun diyelim)
    Allahın dediği olur TOLGA hocam haklısınız ama bagımzsız süspansiyon iyidir . konforun başlı başına etkileyicisidir.bundan daha önemlisi yol tutuşdur. hızlı girilen virajda savrulma riskini minimuma indirir. golf 6 ve golf5 te tüm serilerde tam bagımsız kullanan wv golf7 de dizel ve 1.2 serilerde araçtan bagımsız süspansiyonu çalmıştır. focusun yol tutuştaki c segment liderliği 1998 den beri focusta tam bagımsız arka süspansiyonun kullanmasıdır. ayrıca süspansiyon sisteminin en maliyetli ünitesi tam bagızsız arka süspansiyondur. jetta da da aynı durum mevcut. 1.2 ve 1.6 tdı torsiyon. 1.4 tüm seriler tam bagımsız. ben bir aracı incelerken kapısını dahi açmadan önce eğilir arka süspansiyonan bakarım. şu anda c segmentinden golf ve yeni astra dışında torsiyon kullanan firma kalmadı malesef.
    tar75 bunu beğendi
  24. #12
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.404

       tar75 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam canın cebinden değerli kısmına katılmıyorum yazdıklarınızın
    Limitlerde kullanıldığında hiçbir sıkıntısı yok bu süspansiyonların ama konforu etkiler mi bilemiyorum. Ama ben yeri geldiğinde hızlı kullanırım diyorsan dikkatli olmakta fayda var bazen bağımsız süspansiyonlar bile kurtaramaz (Allah korusun diyelim)
    Allahın dediği olur TOLGA hocam haklısınız ama bagımzsız süspansiyon iyidir . konforun başlı başına etkileyicisidir.bundan daha önemlisi yol tutuşdur. hızlı girilen virajda savrulma riskini minimuma indirir. golf 6 ve golf5 te tüm serilerde tam bagımsız kullanan wv golf7 de dizel ve 1.2 serilerde araçtan bagımsız süspansiyonu çalmıştır. focusun yol tutuştaki c segment liderliği 1998 den beri focusta tam bagımsız arka süspansiyonun kullanmasıdır. ayrıca süspansiyon sisteminin en maliyetli ünitesi tam bagızsız arka süspansiyondur. jetta da da aynı durum mevcut. 1.2 ve 1.6 tdı torsiyon. 1.4 tüm seriler tam bagımsız. ben bir aracı incelerken kapısını dahi açmadan önce eğilir arka süspansiyonan bakarım. şu anda c segmentinden golf ve yeni astra dışında torsiyon kullanan firma kalmadı malesef.

  25. #13
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       yasin3866 Nickli Üyeden Alıntı
    Allahın dediği olur TOLGA hocam haklısınız ama bagımzsız süspansiyon iyidir . konforun başlı başına etkileyicisidir.bundan daha önemlisi yol tutuşdur. hızlı girilen virajda savrulma riskini minimuma indirir. golf 6 ve golf5 te tüm serilerde tam bagımsız kullanan wv golf7 de dizel ve 1.2 serilerde araçtan bagımsız süspansiyonu çalmıştır. focusun yol tutuştaki c segment liderliği 1998 den beri focusta tam bagımsız arka süspansiyonun kullanmasıdır. ayrıca süspansiyon sisteminin en maliyetli ünitesi tam bagızsız arka süspansiyondur. jetta da da aynı durum mevcut. 1.2 ve 1.6 tdı torsiyon. 1.4 tüm seriler tam bagımsız. ben bir aracı incelerken kapısını dahi açmadan önce eğilir arka süspansiyonan bakarım. şu anda c segmentinden golf ve yeni astra dışında torsiyon kullanan firma kalmadı malesef.
    arkadaşlarım cahilliğime bağışlayın ama bana şu bağımsız bağımlı süspansiyon açıklamasını bana açıklarmısınız güvenlik açısından ve başka riskleri nedir acaba? ben sadece bu süspansiyon farkında çukurlara girdiğinde konforda sıkıntı olduğunu duymuştum şimdi güvenlikten bahsediyoruz bu konuda aydınlatırsanız sevinirim...
  26. #13
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       yasin3866 Nickli Üyeden Alıntı
    Allahın dediği olur TOLGA hocam haklısınız ama bagımzsız süspansiyon iyidir . konforun başlı başına etkileyicisidir.bundan daha önemlisi yol tutuşdur. hızlı girilen virajda savrulma riskini minimuma indirir. golf 6 ve golf5 te tüm serilerde tam bagımsız kullanan wv golf7 de dizel ve 1.2 serilerde araçtan bagımsız süspansiyonu çalmıştır. focusun yol tutuştaki c segment liderliği 1998 den beri focusta tam bagımsız arka süspansiyonun kullanmasıdır. ayrıca süspansiyon sisteminin en maliyetli ünitesi tam bagızsız arka süspansiyondur. jetta da da aynı durum mevcut. 1.2 ve 1.6 tdı torsiyon. 1.4 tüm seriler tam bagımsız. ben bir aracı incelerken kapısını dahi açmadan önce eğilir arka süspansiyonan bakarım. şu anda c segmentinden golf ve yeni astra dışında torsiyon kullanan firma kalmadı malesef.
    arkadaşlarım cahilliğime bağışlayın ama bana şu bağımsız bağımlı süspansiyon açıklamasını bana açıklarmısınız güvenlik açısından ve başka riskleri nedir acaba? ben sadece bu süspansiyon farkında çukurlara girdiğinde konforda sıkıntı olduğunu duymuştum şimdi güvenlikten bahsediyoruz bu konuda aydınlatırsanız sevinirim...

  27. #14
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    yasin
    Üyelik Tarihi
    26/12/2014
    Yer
    zimbabwe
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2014
    Mesajlar
    1.404

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    Süspansiyon sistemlerine genel bakış

    Araçlarda süspansiyon sistemleri - 1
    Araçlarda süspansiyon sistemleri - 2

    süspansiyon sistem kalitesi ve fiyatına göre şu an en uygun ve en kaliteli araç honda accort. tam bagımsız ve çift salıncak süspansiyon bulunmakta. ama malesef vergi sistemi ve 2. el kaygısı bu aracı öldürmekte. benzer kalitede yol tutuş ve konfor veren araçlar audi a6 ve bmw 5 serisigibi 250bin tl lik araçlarda var.
  28. #14
    offline
    yasin3866 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.404

    Süspansiyon sistemlerine genel bakış

    Araçlarda süspansiyon sistemleri - 1
    Araçlarda süspansiyon sistemleri - 2

    süspansiyon sistem kalitesi ve fiyatına göre şu an en uygun ve en kaliteli araç honda accort. tam bagımsız ve çift salıncak süspansiyon bulunmakta. ama malesef vergi sistemi ve 2. el kaygısı bu aracı öldürmekte. benzer kalitede yol tutuş ve konfor veren araçlar audi a6 ve bmw 5 serisigibi 250bin tl lik araçlarda var.

  29. #15
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Doğan
    Üyelik Tarihi
    16/12/2011
    Yer
    Ankara
    Model
    Golf
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    431

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       alicanerhuy Nickli Üyeden Alıntı
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.
    Arabayı aldıktan sonra ötv arttı ve kur yükseldi.Zarar etmemenizin nedeni bu.Eğer her şey olağan devam ederse 1 yıl için alınan araçta zarar etmeme şansı çok çok az.
    tar75 ve farux bunu beğendi.
  30. #15
    offline
    çakalkasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    431

       alicanerhuy Nickli Üyeden Alıntı
    Benim düşünceme göre dizel yada benzinli hiğnline gdlfte zarar etmezsiniz. Aslında Hiç birinde zarar etmezsiniz. Şöyle bir örnek veriyim 2012 Aralık ayında xenon farlı dizel manul comfortline golf' ü 55.000 Tl ye almıştık. Bir ay öncede arabayı 62.000 tl ye sattık.
    Tabi unutulmaması gereken bir konu da satma olayı tamamen kısmet.
    Arabayı aldıktan sonra ötv arttı ve kur yükseldi.Zarar etmemenizin nedeni bu.Eğer her şey olağan devam ederse 1 yıl için alınan araçta zarar etmeme şansı çok çok az.

  31. #16
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
    Arabayı aldıktan sonra ötv arttı ve kur yükseldi.Zarar etmemenizin nedeni bu.Eğer her şey olağan devam ederse 1 yıl için alınan araçta zarar etmeme şansı çok çok az.
    evet sanırım zarar kaçınılmaz ama satarken sıkıntı yaşamayacağım aracı bulmam önemli burada ve az önce süspansiyonlarla ilgili izlediğim videoda bağımsız süspansiyon araç önemli bir konu bunuda 1.4 lt araçlarda var ancak bunlarında yakıt tüketim değerleri çok yüksek
  32. #16
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       çakalkasa Nickli Üyeden Alıntı
    Arabayı aldıktan sonra ötv arttı ve kur yükseldi.Zarar etmemenizin nedeni bu.Eğer her şey olağan devam ederse 1 yıl için alınan araçta zarar etmeme şansı çok çok az.
    evet sanırım zarar kaçınılmaz ama satarken sıkıntı yaşamayacağım aracı bulmam önemli burada ve az önce süspansiyonlarla ilgili izlediğim videoda bağımsız süspansiyon araç önemli bir konu bunuda 1.4 lt araçlarda var ancak bunlarında yakıt tüketim değerleri çok yüksek

  33. #17
    offline
    pulpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    serhat
    Üyelik Tarihi
    17/04/2011
    Yer
    ankara
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2017
    Mesajlar
    416

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    bence golf alacağınıza trendline tsi passat alın ve ışık konfor paketimi nedir onu ekletin keyfinize bakın bir sene sonra en rahat satacağınız araçta bence bu olur golfte de sıkıntı yaşamazsınız amam passat her zaman daha iyi satılır ...
  34. #17
    offline
    pulpa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    416

    bence golf alacağınıza trendline tsi passat alın ve ışık konfor paketimi nedir onu ekletin keyfinize bakın bir sene sonra en rahat satacağınız araçta bence bu olur golfte de sıkıntı yaşamazsınız amam passat her zaman daha iyi satılır ...

  35. #18
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       pulpa Nickli Üyeden Alıntı
    bence golf alacağınıza trendline tsi passat alın ve ışık konfor paketimi nedir onu ekletin keyfinize bakın bir sene sonra en rahat satacağınız araçta bence bu olur golfte de sıkıntı yaşamazsınız amam passat her zaman daha iyi satılır ...
    ben zaten sipariş verebilsem 1.6 highline tdı passat ama doğuşun bir oyunu olduğunu düşündüğüm siparişleri kapatmaları beni ikinci alternatif düşündürmeye yöneltti. Kafam karmakarışık olmuş durumda golf 1.4 122 hp dsg çok yakıyor 8 lt yaklaşık tdı highline golfde çok pahalaı bu fiyata satmak zor olacak ama arabasız da olmuyor. Bugün bir arkadaş söyledi galerinin birisi 20 tane passat teslim almış geçen hafta insaf diyorum bu arkadaşa buna göz yuman firmalarada yazıklar olsun diyorum ben bundan nemalandıklarını düşünüyorum bize sipariş kapalı diyipte onlara sipariş geçen firmalara yazıklar olsun
  36. #18
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       pulpa Nickli Üyeden Alıntı
    bence golf alacağınıza trendline tsi passat alın ve ışık konfor paketimi nedir onu ekletin keyfinize bakın bir sene sonra en rahat satacağınız araçta bence bu olur golfte de sıkıntı yaşamazsınız amam passat her zaman daha iyi satılır ...
    ben zaten sipariş verebilsem 1.6 highline tdı passat ama doğuşun bir oyunu olduğunu düşündüğüm siparişleri kapatmaları beni ikinci alternatif düşündürmeye yöneltti. Kafam karmakarışık olmuş durumda golf 1.4 122 hp dsg çok yakıyor 8 lt yaklaşık tdı highline golfde çok pahalaı bu fiyata satmak zor olacak ama arabasız da olmuyor. Bugün bir arkadaş söyledi galerinin birisi 20 tane passat teslim almış geçen hafta insaf diyorum bu arkadaşa buna göz yuman firmalarada yazıklar olsun diyorum ben bundan nemalandıklarını düşünüyorum bize sipariş kapalı diyipte onlara sipariş geçen firmalara yazıklar olsun

  37. #19
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    ORHAN
    Üyelik Tarihi
    05/11/2011
    Yer
    İSTANBUL
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2012
    Mesajlar
    353

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS Hıghlıne.
  38. #19
    offline
    mega1961 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    353

    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS Hıghlıne.

  39. #20
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       mega1961 Nickli Üyeden Alıntı
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS Hıghlıne.
    sebeplerini açıklarmısınız??
  40. #20
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       mega1961 Nickli Üyeden Alıntı
    Golf 1.6 TDI BMT 105 PS Hıghlıne.
    sebeplerini açıklarmısınız??

  41. #21
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih UÇAR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2013
    Yer
    Osmaniye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.599
    80 HB 383

    1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline golf mü

    Selamlar, 1 yıl sonra satacaksanız asla sıfır araç almayın, sıfıra yakın temiz bulmaya çalışın acele etmeyin sorun soruşturun. 1 sene sonra satacaksanız 1.2 motoru direk eleyin 2. Elde gideri yok denecek kadar az... Bence 1.4 tsi comfort dsg alın 2. Elde en az değeri bu kaybeder diye düşünüyorum. Hatta belki dsg almayabilirsiniz bile. Ne de olsa satacaksınız 2. Elde insanlar dsg ye soru işaretleri ile yaklaşıyor ne yazık ki. Asla highline önermem satacam diyorsunuz diye önermem. Kimse 2. El golf highline a o kadar para bayılmaz. Comfort en çok giderdir birde 1.4 vergi düşük yakıt az, kendini ispat etmiş motor herkes biliyor ediyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  42. #21
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.599

    Selamlar, 1 yıl sonra satacaksanız asla sıfır araç almayın, sıfıra yakın temiz bulmaya çalışın acele etmeyin sorun soruşturun. 1 sene sonra satacaksanız 1.2 motoru direk eleyin 2. Elde gideri yok denecek kadar az... Bence 1.4 tsi comfort dsg alın 2. Elde en az değeri bu kaybeder diye düşünüyorum. Hatta belki dsg almayabilirsiniz bile. Ne de olsa satacaksınız 2. Elde insanlar dsg ye soru işaretleri ile yaklaşıyor ne yazık ki. Asla highline önermem satacam diyorsunuz diye önermem. Kimse 2. El golf highline a o kadar para bayılmaz. Comfort en çok giderdir birde 1.4 vergi düşük yakıt az, kendini ispat etmiş motor herkes biliyor ediyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  43. #22
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar, 1 yıl sonra satacaksanız asla sıfır araç almayın, sıfıra yakın temiz bulmaya çalışın acele etmeyin sorun soruşturun. 1 sene sonra satacaksanız 1.2 motoru direk eleyin 2. Elde gideri yok denecek kadar az... Bence 1.4 tsi comfort dsg alın 2. Elde en az değeri bu kaybeder diye düşünüyorum. Hatta belki dsg almayabilirsiniz bile. Ne de olsa satacaksınız 2. Elde insanlar dsg ye soru işaretleri ile yaklaşıyor ne yazık ki. Asla highline önermem satacam diyorsunuz diye önermem. Kimse 2. El golf highline a o kadar para bayılmaz. Comfort en çok giderdir birde 1.4 vergi düşük yakıt az, kendini ispat etmiş motor herkes biliyor ediyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1.4 122 mi?
  44. #22
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Selamlar, 1 yıl sonra satacaksanız asla sıfır araç almayın, sıfıra yakın temiz bulmaya çalışın acele etmeyin sorun soruşturun. 1 sene sonra satacaksanız 1.2 motoru direk eleyin 2. Elde gideri yok denecek kadar az... Bence 1.4 tsi comfort dsg alın 2. Elde en az değeri bu kaybeder diye düşünüyorum. Hatta belki dsg almayabilirsiniz bile. Ne de olsa satacaksınız 2. Elde insanlar dsg ye soru işaretleri ile yaklaşıyor ne yazık ki. Asla highline önermem satacam diyorsunuz diye önermem. Kimse 2. El golf highline a o kadar para bayılmaz. Comfort en çok giderdir birde 1.4 vergi düşük yakıt az, kendini ispat etmiş motor herkes biliyor ediyor.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    1.4 122 mi?

  45. #23
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih UÇAR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2013
    Yer
    Osmaniye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.599
    80 HB 383

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    1.4 122 mi?
    Aynen. Bakım masrafları da düşük olur dizele oranla. Bir de golf tarz gereği yani hedef kitlesi gereği bence dizelsen ziyade benzinli tercih ediliyor gibi geliyor bana. Adam hiç olmadı tüp attırırım der gene biner. Ama dizelin bir albenisi yok bence golf için tabi ki.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  46. #23
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.599

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    1.4 122 mi?
    Aynen. Bakım masrafları da düşük olur dizele oranla. Bir de golf tarz gereği yani hedef kitlesi gereği bence dizelsen ziyade benzinli tercih ediliyor gibi geliyor bana. Adam hiç olmadı tüp attırırım der gene biner. Ama dizelin bir albenisi yok bence golf için tabi ki.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  47. #24
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen. Bakım masrafları da düşük olur dizele oranla. Bir de golf tarz gereği yani hedef kitlesi gereği bence dizelsen ziyade benzinli tercih ediliyor gibi geliyor bana. Adam hiç olmadı tüp attırırım der gene biner. Ama dizelin bir albenisi yok bence golf için tabi ki.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    yakıt tüketim değerlerine baktım 1.6 150 act den yüksek tüketimi ama internette gördüğüm test sürüşünde act motor 8-9 litre yakıyor 122 lik 11 12 lt yakar ozaman bunu almakta mantıklı değil dizellerde birde süspansiyon sorunu var sanırım ya böyle bir şey yok arkadaş dört dörtlük bir volkswagen yok ama arabada yok nasıl bir şeydir bu anlamadım
  48. #24
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Aynen. Bakım masrafları da düşük olur dizele oranla. Bir de golf tarz gereği yani hedef kitlesi gereği bence dizelsen ziyade benzinli tercih ediliyor gibi geliyor bana. Adam hiç olmadı tüp attırırım der gene biner. Ama dizelin bir albenisi yok bence golf için tabi ki.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    yakıt tüketim değerlerine baktım 1.6 150 act den yüksek tüketimi ama internette gördüğüm test sürüşünde act motor 8-9 litre yakıyor 122 lik 11 12 lt yakar ozaman bunu almakta mantıklı değil dizellerde birde süspansiyon sorunu var sanırım ya böyle bir şey yok arkadaş dört dörtlük bir volkswagen yok ama arabada yok nasıl bir şeydir bu anlamadım

  49. #25
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih UÇAR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2013
    Yer
    Osmaniye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.599
    80 HB 383

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    yakıt tüketim değerlerine baktım 1.6 150 act den yüksek tüketimi ama internette gördüğüm test sürüşünde act motor 8-9 litre yakıyor 122 lik 11 12 lt yakar ozaman bunu almakta mantıklı değil dizellerde birde süspansiyon sorunu var sanırım ya böyle bir şey yok arkadaş dört dörtlük bir volkswagen yok ama arabada yok nasıl bir şeydir bu anlamadım
    Bakın satacaksanız eğer 1 sene sonra illa ki size Volkswagen dışı bir marka da önerebilirim. Toyota Corolla. Altın gibi araba satılığa çıkar 1 haftada istediğin fiyata elinden çıkar. Ve her gün de aranırsın. O sebeple bence hiç Volkswagen Bulaşmayın. Sonuçta amaç satacağın araçta nedir en az zarar, kullandığın sürede de seni tarmin etmesi. Toyota bu beklentileri bence fazlasıyla karşılar. Golf düşünmeyin bence ama yine siz bilirsiniz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  50. #25
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.599

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    yakıt tüketim değerlerine baktım 1.6 150 act den yüksek tüketimi ama internette gördüğüm test sürüşünde act motor 8-9 litre yakıyor 122 lik 11 12 lt yakar ozaman bunu almakta mantıklı değil dizellerde birde süspansiyon sorunu var sanırım ya böyle bir şey yok arkadaş dört dörtlük bir volkswagen yok ama arabada yok nasıl bir şeydir bu anlamadım
    Bakın satacaksanız eğer 1 sene sonra illa ki size Volkswagen dışı bir marka da önerebilirim. Toyota Corolla. Altın gibi araba satılığa çıkar 1 haftada istediğin fiyata elinden çıkar. Ve her gün de aranırsın. O sebeple bence hiç Volkswagen Bulaşmayın. Sonuçta amaç satacağın araçta nedir en az zarar, kullandığın sürede de seni tarmin etmesi. Toyota bu beklentileri bence fazlasıyla karşılar. Golf düşünmeyin bence ama yine siz bilirsiniz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  51. #26
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Bakın satacaksanız eğer 1 sene sonra illa ki size Volkswagen dışı bir marka da önerebilirim. Toyota Corolla. Altın gibi araba satılığa çıkar 1 haftada istediğin fiyata elinden çıkar. Ve her gün de aranırsın. O sebeple bence hiç Volkswagen Bulaşmayın. Sonuçta amaç satacağın araçta nedir en az zarar, kullandığın sürede de seni tarmin etmesi. Toyota bu beklentileri bence fazlasıyla karşılar. Golf düşünmeyin bence ama yine siz bilirsiniz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    böyle bir tavsiyede bir arkadaşım daha tavsiyede bulundu gerçekten toyota böyle midir eskiden toyotaya bayılırdım 10 yıl bindim hatta 2000 modeline ama şimdikinin fiyatları baya yüksek geldi 75 80 bandında geziyor hangi motorunu ve şanzımanı tavsiye ediyorsunuz??
  52. #26
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Bakın satacaksanız eğer 1 sene sonra illa ki size Volkswagen dışı bir marka da önerebilirim. Toyota Corolla. Altın gibi araba satılığa çıkar 1 haftada istediğin fiyata elinden çıkar. Ve her gün de aranırsın. O sebeple bence hiç Volkswagen Bulaşmayın. Sonuçta amaç satacağın araçta nedir en az zarar, kullandığın sürede de seni tarmin etmesi. Toyota bu beklentileri bence fazlasıyla karşılar. Golf düşünmeyin bence ama yine siz bilirsiniz.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    böyle bir tavsiyede bir arkadaşım daha tavsiyede bulundu gerçekten toyota böyle midir eskiden toyotaya bayılırdım 10 yıl bindim hatta 2000 modeline ama şimdikinin fiyatları baya yüksek geldi 75 80 bandında geziyor hangi motorunu ve şanzımanı tavsiye ediyorsunuz??

  53. #27
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih UÇAR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2013
    Yer
    Osmaniye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.599
    80 HB 383

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    böyle bir tavsiyede bir arkadaşım daha tavsiyede bulundu gerçekten toyota böyle midir eskiden toyotaya bayılırdım 10 yıl bindim hatta 2000 modeline ama şimdikinin fiyatları baya yüksek geldi 75 80 bandında geziyor hangi motorunu ve şanzımanı tavsiye ediyorsunuz??
    1.6 otomatik düşünebilirsiniz. Otomatik şanzumanı değiştirdi toyota 2014 de. Çok da başarılı yeni şanzuman. Bir arkadaşım 1.6 otomatik auris aldı sonsuz ileri şanzuman. Çok memnun tüketim de düşük diyor 9.2 lt/ 100 km şehir içi ki o da eşi kullanıyor genelde. Belki kendisi sürse daha da az yakacak araç


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  54. #27
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.599

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    böyle bir tavsiyede bir arkadaşım daha tavsiyede bulundu gerçekten toyota böyle midir eskiden toyotaya bayılırdım 10 yıl bindim hatta 2000 modeline ama şimdikinin fiyatları baya yüksek geldi 75 80 bandında geziyor hangi motorunu ve şanzımanı tavsiye ediyorsunuz??
    1.6 otomatik düşünebilirsiniz. Otomatik şanzumanı değiştirdi toyota 2014 de. Çok da başarılı yeni şanzuman. Bir arkadaşım 1.6 otomatik auris aldı sonsuz ileri şanzuman. Çok memnun tüketim de düşük diyor 9.2 lt/ 100 km şehir içi ki o da eşi kullanıyor genelde. Belki kendisi sürse daha da az yakacak araç


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  55. #28
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 otomatik düşünebilirsiniz. Otomatik şanzumanı değiştirdi toyota 2014 de. Çok da başarılı yeni şanzuman. Bir arkadaşım 1.6 otomatik auris aldı sonsuz ileri şanzuman. Çok memnun tüketim de düşük diyor 9.2 lt/ 100 km şehir içi ki o da eşi kullanıyor genelde. Belki kendisi sürse daha da az yakacak araç


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    hocam ben daha yeni kuga aracımı sattım 9.2 lt diyorsunuz benzinli çok korkunç bir tüketim araç ucuzda değil ve corolladada golfde olduğu gibi bağımsız süspansiyon yok oda sıkıntılı hiç avantajlı bişey görmüyorum bunu bu kadar talep görmeside ilginç geldi bana bu tüketime bu talep ilginç gerçekten ben kugayı satana kadar akla karayı seçtim
  56. #28
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    1.6 otomatik düşünebilirsiniz. Otomatik şanzumanı değiştirdi toyota 2014 de. Çok da başarılı yeni şanzuman. Bir arkadaşım 1.6 otomatik auris aldı sonsuz ileri şanzuman. Çok memnun tüketim de düşük diyor 9.2 lt/ 100 km şehir içi ki o da eşi kullanıyor genelde. Belki kendisi sürse daha da az yakacak araç


    Sent from my iPhone using Tapatalk
    hocam ben daha yeni kuga aracımı sattım 9.2 lt diyorsunuz benzinli çok korkunç bir tüketim araç ucuzda değil ve corolladada golfde olduğu gibi bağımsız süspansiyon yok oda sıkıntılı hiç avantajlı bişey görmüyorum bunu bu kadar talep görmeside ilginç geldi bana bu tüketime bu talep ilginç gerçekten ben kugayı satana kadar akla karayı seçtim

  57. #29
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Fatih UÇAR
    Üyelik Tarihi
    05/04/2013
    Yer
    Osmaniye
    Yaş
    38
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    1.599
    80 HB 383

    1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline golf mü

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    hocam ben daha yeni kuga aracımı sattım 9.2 lt diyorsunuz benzinli çok korkunç bir tüketim araç ucuzda değil ve corolladada golfde olduğu gibi bağımsız süspansiyon yok oda sıkıntılı hiç avantajlı bişey görmüyorum bunu bu kadar talep görmeside ilginç geldi bana bu tüketime bu talep ilginç gerçekten ben kugayı satana kadar akla karayı seçtim
    Hocam 9.2 lt benzinli bir araç için şehir içi bence aşırı bir rakam değil. Zira 2.0 araç kullanıyorum 10.5 lt düştü son 10 gündür havalar güzelleşince. Yani zaten 8.5 in altında yakan çok zor. Araçlarda sıkıntı yok esasen yakıt pahalı araba ne yapsın kuganın portföyü ile corollarının portföyü bence karşılaştırılamaz. Zira kuga evlat olur satacak zaman. Corolla ise bulunmaz bursa kumaşı olur. Ben corollayı satacağınız in önerdim hani kullanımı ya da konforu düşünerek değil. Zarar etmezsiniz yani. Neden tuttu derseniz masrafaız araba, sonradan ekleme hapışan şeyler uygun fiyatlı. Az önce bahsettiğim aurise yetkili serviste cruise control taktırdı arkadasım garanti bozulmadı ve diyat da şaka gibi 350 tl. Neden tercih edilmesin ki. Alırken de servis için bayiye gittiğinizde krallar gibi muamele yapıyorlar Volkswagen gibi söz meclisten dışarı ama "it" muamelesi yapmıyor kimse. Garantiden birşey değişecekse sana söylettirmeden kendiler öneriyor. Benim bundan önceki 2012 aurisimin direksiyon simidi ve vites topuzunu garantiden kendiler değiştirdi ben talep etmeden hemde.


    Sent from my iPhone using Tapatalk
  58. #29
    offline
    korn_17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    1.599

       bakadır Nickli Üyeden Alıntı
    hocam ben daha yeni kuga aracımı sattım 9.2 lt diyorsunuz benzinli çok korkunç bir tüketim araç ucuzda değil ve corolladada golfde olduğu gibi bağımsız süspansiyon yok oda sıkıntılı hiç avantajlı bişey görmüyorum bunu bu kadar talep görmeside ilginç geldi bana bu tüketime bu talep ilginç gerçekten ben kugayı satana kadar akla karayı seçtim
    Hocam 9.2 lt benzinli bir araç için şehir içi bence aşırı bir rakam değil. Zira 2.0 araç kullanıyorum 10.5 lt düştü son 10 gündür havalar güzelleşince. Yani zaten 8.5 in altında yakan çok zor. Araçlarda sıkıntı yok esasen yakıt pahalı araba ne yapsın kuganın portföyü ile corollarının portföyü bence karşılaştırılamaz. Zira kuga evlat olur satacak zaman. Corolla ise bulunmaz bursa kumaşı olur. Ben corollayı satacağınız in önerdim hani kullanımı ya da konforu düşünerek değil. Zarar etmezsiniz yani. Neden tuttu derseniz masrafaız araba, sonradan ekleme hapışan şeyler uygun fiyatlı. Az önce bahsettiğim aurise yetkili serviste cruise control taktırdı arkadasım garanti bozulmadı ve diyat da şaka gibi 350 tl. Neden tercih edilmesin ki. Alırken de servis için bayiye gittiğinizde krallar gibi muamele yapıyorlar Volkswagen gibi söz meclisten dışarı ama "it" muamelesi yapmıyor kimse. Garantiden birşey değişecekse sana söylettirmeden kendiler öneriyor. Benim bundan önceki 2012 aurisimin direksiyon simidi ve vites topuzunu garantiden kendiler değiştirdi ben talep etmeden hemde.


    Sent from my iPhone using Tapatalk

  59. #30
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    bakadır
    Üyelik Tarihi
    17/03/2015
    Yer
    istanbul
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 TDI
    Yılı
    2015
    Mesajlar
    63

    Cevap: 1.2 comfortline dsg 1.6 tdi dsg highline go

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam 9.2 lt benzinli bir araç için şehir içi bence aşırı bir rakam değil. Zira 2.0 araç kullanıyorum 10.5 lt düştü son 10 gündür havalar güzelleşince. Yani zaten 8.5 in altında yakan çok zor. Araçlarda sıkıntı yok esasen yakıt pahalı araba ne yapsın kuganın portföyü ile corollarının portföyü bence karşılaştırılamaz. Zira kuga evlat olur satacak zaman. Corolla ise bulunmaz bursa kumaşı olur. Ben corollayı satacağınız in önerdim hani kullanımı ya da konforu düşünerek değil. Zarar etmezsiniz yani. Neden tuttu derseniz masrafaız araba, sonradan ekleme hapışan şeyler uygun fiyatlı. Az önce bahsettiğim aurise yetkili serviste cruise control taktırdı arkadasım garanti bozulmadı ve diyat da şaka gibi 350 tl. Neden tercih edilmesin ki. Alırken de servis için bayiye gittiğinizde krallar gibi muamele yapıyorlar Volkswagen gibi söz meclisten dışarı ama "it" muamelesi yapmıyor kimse. Garantiden birşey değişecekse sana söylettirmeden kendiler öneriyor. Benim bundan önceki 2012 aurisimin direksiyon simidi ve vites topuzunu garantiden kendiler değiştirdi ben talep etmeden hemde.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    anladım ama benim yaşadığım bölgede acayip dizel düşkünlüğü var ve bu yüzden burada bu aracı ssatmak çok zor olacaktır insanların benzine bakış açısı rijit galericiye soruyosun abi benzinliyse hiç verme diyor okadar ki zaten şimdi bu bölgede trend passat olmuş adamlar 20şer 20 şer alıyor yinede teşekkür ederim
  60. #30
    offline
    bakadır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Mesajlar :

    63

       korn_17 Nickli Üyeden Alıntı
    Hocam 9.2 lt benzinli bir araç için şehir içi bence aşırı bir rakam değil. Zira 2.0 araç kullanıyorum 10.5 lt düştü son 10 gündür havalar güzelleşince. Yani zaten 8.5 in altında yakan çok zor. Araçlarda sıkıntı yok esasen yakıt pahalı araba ne yapsın kuganın portföyü ile corollarının portföyü bence karşılaştırılamaz. Zira kuga evlat olur satacak zaman. Corolla ise bulunmaz bursa kumaşı olur. Ben corollayı satacağınız in önerdim hani kullanımı ya da konforu düşünerek değil. Zarar etmezsiniz yani. Neden tuttu derseniz masrafaız araba, sonradan ekleme hapışan şeyler uygun fiyatlı. Az önce bahsettiğim aurise yetkili serviste cruise control taktırdı arkadasım garanti bozulmadı ve diyat da şaka gibi 350 tl. Neden tercih edilmesin ki. Alırken de servis için bayiye gittiğinizde krallar gibi muamele yapıyorlar Volkswagen gibi söz meclisten dışarı ama "it" muamelesi yapmıyor kimse. Garantiden birşey değişecekse sana söylettirmeden kendiler öneriyor. Benim bundan önceki 2012 aurisimin direksiyon simidi ve vites topuzunu garantiden kendiler değiştirdi ben talep etmeden hemde.




    Sent from my iPhone using Tapatalk
    anladım ama benim yaşadığım bölgede acayip dizel düşkünlüğü var ve bu yüzden burada bu aracı ssatmak çok zor olacaktır insanların benzine bakış açısı rijit galericiye soruyosun abi benzinliyse hiç verme diyor okadar ki zaten şimdi bu bölgede trend passat olmuş adamlar 20şer 20 şer alıyor yinede teşekkür ederim

12 Son