Passat Turkiye Sitesine Hoşgeldiniz!
Üye Ol

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
41 sonuçtan 31 ile 41 arası
Like Tree2Beğeniler

Konu: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

  1. #31
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    45
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    17.985

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı Arguss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim olay bildiğin diagnostic port girilerek kaput açılmadan yapılan chip uygulaması ben o araca korkunç paralar harcamıştım o zamanlar sene 2005 chip olaylarıda pahalıydı şimdiki gibi değil ama durmuyorduk sonra aradan 3 sene geçti CC taktırdım nasıl olduysa uçtu yazılım, aynı işlemi yaptırmak yerine saçmaladık Olay bu
    Doğrudur o yıllarda pahalıydı bu işler 2006 yılında maslakta bir çipçiye gittim adam beyni sökecem içindeki entegreyi söküp almanyadan yazılım atıcam dedi 800 tl istemişti 110 luk orijinal yapacaktı güya ben son anda vazgeçtim güvenemedim açıkcası akabinde şunu düşündüm hadi diyelim beyin çıkışını 90 dan 110 luğa çevirdi peki ya pompa? pompa verileri 90 lığa göreydi onu da gidip 110 luk yaptırmam gerekecekti Bosh pompanın aynısını passat da kullanıyordu ve cihaza bağlatıp ayarlarını değiştirmek gerekecekti ve yine herşey kafi gelecek miydi acaba? ya enjektörler onlar değişmelimiydi ve ya Turbo? yani peşi sıra gelen sorulara cevap veremedim birçok usta da servis dahil veremedi..
    136 KW (185 PS) 410 NM CR TDI 6-SPEED BLUEMOTION MANUAL GEARBOX


  2. #32
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.993
    37lkd23

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı Arguss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Benim olay şöyle oldu, ben o araca CC taktırmıştım sonra güncelleme falan bir sürü birşeyler oldu aracı aldım sürünüyor, sonra bi arkadaşım benim tanıdığım var yaptırırız para falan vermeyiz fazla bende tamam dedim götürdü aracı, 2 gün uğraştılar tık yok bende immo falan uçunca düzeltin alacağım aracı dedim aldım, ilk yaptırdığım yerde tanıdıktı zaten ufak bir ücret karşılığı biraz daha hard bir yazılım yapmıştı, alıştıktan sonra stock hali gerçekten sarmıyor Ama bu araca yaptırmadım ihtiyaç duymadım hiç
    Bazen olabiliyor bu tür şeyler nadirde olsa..
    İyi ve işini bilen bir usta şart bu işler için.Muzaffer usta önce stok yazılımın koyasını alıyor lap topa ondan sonra yeni yazılımı yüklüyor.Bir sorun olursa hani olur ya yanlış yazılım filan atılabilir hemen eski yazılımı geri yüklüyor.Şükür bende öyle bir şey olmadı.Muzaffer usta yeni yazılımda ufak oynamalarda yapıyor istenirse.
    2005 Passat 1.6 FSI Manuel Reflex Gümüş- 130 Hp Performanstuning
    2012 Passat 1.4 TSI DSG Şeker beyazı

  3. #33
    Arguss - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Emre
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    32
    Model
    Passat Variant
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    3.616
    34 DB 2029

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Bu işlerin ehli çok önemli ben zamanında çok kafa patlattım, özellikle turbo araçlarda vede turboları zaten limitlerde çalışan 1.9 tdi gibi araçlarda, isim falan vermek bize yakışmaz ama bu işi yaptırırken bazılarının en büyük yalanlarından yurtdışından yazılım atılacak falandır, tamam doğrusu böyledir, ama bunu yapan firmalarda belli ben gittim aracıma uygun yazılım hazırlanıp yüklendi sonra benden görüp arkadaşımda aynı yere gitti diyelim ne farkedecek aynı yazılımı atsa , Superchips bayisiyim adı altında iş yapan çok yer var BTG bu konuda çok kişiyle mahkemelik olmuştur

  4. #34
    sivil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Turhan
    Üyelik Tarihi
    28/02/2011
    Yer
    İstanbul
    Yaş
    50
    Model
    Passat
    Motor
    1.6 FSI
    Yılı
    2005
    Mesajlar
    6.993
    37lkd23

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı Arguss Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bu işlerin ehli çok önemli ben zamanında çok kafa patlattım, özellikle turbo araçlarda vede turboları zaten limitlerde çalışan 1.9 tdi gibi araçlarda, isim falan vermek bize yakışmaz ama bu işi yaptırırken bazılarının en büyük yalanlarından yurtdışından yazılım atılacak falandır, tamam doğrusu böyledir, ama bunu yapan firmalarda belli ben gittim aracıma uygun yazılım hazırlanıp yüklendi sonra benden görüp arkadaşımda aynı yere gitti diyelim ne farkedecek aynı yazılımı atsa , Superchips bayisiyim adı altında iş yapan çok yer var BTG bu konuda çok kişiyle mahkemelik olmuştur
    Doğrudur Emre ,zaten artık neredeyse her köşebaşında duymak görmek mümkün chip,güç artırma vs.gibi yerleri.Zaten her motorun kodu belli bunu yapan yurtdışı firmalarda tüm motor tiplerine göre mapping yapılmış yazılımları ellerinde mevcut,hangi motora ne lazımsa zaten onu yüklüyorlar farklı bir şey değil.Atıyorum senin motorla benim motor aynıysa zaten farklı bir şey yapacak değiller sanada aynı yazılım banada tabi bunu söylemezler başka.Sanki kişiye özel yapmışlar havasında olurlar
    2005 Passat 1.6 FSI Manuel Reflex Gümüş- 130 Hp Performanstuning
    2012 Passat 1.4 TSI DSG Şeker beyazı

  5. #35
    okan992 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Cengiz Okan
    Üyelik Tarihi
    04/06/2012
    Yer
    Ankara
    Yaş
    28
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    245

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı drozia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Altlarda zaten araç çok iyi daha ne kadar iyi olabilir diye düşünüyorum. Yorumun çok mantıklı teşekkür ederim
    Hocam 2010 megane coupe dci box lı olarak kullanmış biri olarak sana sadece şunu
    söyleyebilirim, alt devirlerde araba benzinli gibi oluyor. Dizelin turboya girene kadarki boşluğu ortadan kalkıyor
    gibi düşün. Özellikle 2.0 ve altı araçlarda çok şaşırtıcı oluyor. Ancak 97 has ın söylediği gibi üst devirlerde çok
    bi numarası yok. Box + remapped araçlar çok verimli oluyor.

  6. #36
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    45
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    17.985

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı okan992 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Hocam 2010 megane coupe dci box lı olarak kullanmış biri olarak sana sadece şunu
    söyleyebilirim, alt devirlerde araba benzinli gibi oluyor. Dizelin turboya girene kadarki boşluğu ortadan kalkıyor
    gibi düşün. Özellikle 2.0 ve altı araçlarda çok şaşırtıcı oluyor. Ancak 97 has ın söylediği gibi üst devirlerde çok
    bi numarası yok. Box + remapped araçlar çok verimli oluyor.
    Seat alt devirlerde çok iyi zaten üst devirlerde istemiyorum iyi zaten o zaman hiç gerek yok
    136 KW (185 PS) 410 NM CR TDI 6-SPEED BLUEMOTION MANUAL GEARBOX


  7. #37
    yonga - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik Tarihi
    02/04/2011
    Yer
    Manisa
    Model
    Passat
    Motor
    1.4 TSI
    Yılı
    2011
    Mesajlar
    111

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Vadedilen güç artışının afaki olduğunu düşünüyorum; inanmamak lazım...

  8. #38
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    45
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    17.985

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı yonga Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Vadedilen güç artışının afaki olduğunu düşünüyorum; inanmamak lazım...
    aynen.. bu kadar kolay olsa fabrika orijinal bir kablo ile iş bitirir üstüne de dünyanın parasını alırdı orijinal olarak
    136 KW (185 PS) 410 NM CR TDI 6-SPEED BLUEMOTION MANUAL GEARBOX


  9. #39
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.112

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Ben bir yer buldum Almanya da hemde 100.000km veya 3 Yil da Chip Tuningden olabilecek seylere Garanti veriyor ekstra bir ücrete karsi. Benim 2.0 TDI 140HP CR DSG kombinasyonlu aracini 174HP 370NM yapacaklar . Fiyati 1.128 €uro pahali ama olursa böyle Garantili olmali diye düsünüyorum. Diger türlü Tuninge asiri karsiyim.
    Özel Mesajlari artik okumuyorum, sorunu olan Foruma yazsin lütfen. Anlayis rica ediyorum.

  10. #40
    drozia - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    İSMAİL
    Üyelik Tarihi
    26/02/2011
    Yer
    ADANA
    Yaş
    45
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2009
    Mesajlar
    17.985

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı VW_Passat Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Ben bir yer buldum Almanya da hemde 100.000km veya 3 Yil da Chip Tuningden olabilecek seylere Garanti veriyor ekstra bir ücrete karsi. Benim 2.0 TDI 140HP CR DSG kombinasyonlu aracini 174HP 370NM yapacaklar . Fiyati 1.128 €uro pahali ama olursa böyle Garantili olmali diye düsünüyorum. Diger türlü Tuninge asiri karsiyim.
    Yasin seninkisi farklı.. beyinle oyanayacaklar. Onda tabiki güç elde ederler .bizim bahsettiğimiz şu 100 $ lık kablo/box uygulaması..
    136 KW (185 PS) 410 NM CR TDI 6-SPEED BLUEMOTION MANUAL GEARBOX


  11. #41
    VW_Passat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Adı
    Yasin
    Üyelik Tarihi
    20/02/2011
    Yer
    Nazilli & Hanau
    Yaş
    29
    Model
    Passat
    Motor
    2.0 TDI
    Yılı
    2010
    Mesajlar
    29.112

    Cevap: Chip Tunning Box kandırmaca mı?

    Alıntı drozia Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Yasin seninkisi farklı.. beyinle oyanayacaklar. Onda tabiki güç elde ederler .bizim bahsettiğimiz şu 100 $ lık kablo/box uygulaması..
    Kablo Box ta olsun baskasida olsun hepsi uzun süre icin iyi degildir arac icin diye tahmin ediyorum. 1.128 € param olsa zaten onu yapacagima yeni ABS Bloku alip ACC takardim aracima .
    Özel Mesajlari artik okumuyorum, sorunu olan Foruma yazsin lütfen. Anlayis rica ediyorum.

Sayfa 2/2 İlkİlk 12
  • Konu Değerlendirmesi:Chip Tunning Box kandırmaca mı?

  • 5 üzerinden puan aldı.
    Toplam: 0 kişi oy verdi ve 40 yorum aldı. Bu kadar basit olabilir mi bir aracın gücünü artırmak? http://img151.imageshack.us/img151/2045/35362794b92349e9t.jpg pompa kablosunu çıkartıp bu kabloyu araya takıyormuşsun olay bitiyormuş. 49$ fiyatı var free shippingli üstelik.. benim Cordobaya taksam mı acaba:)) bu kadar basit mi bu iş yahu.. http://img835.imageshack.us/img835/6034/02cf27864809b8961.jpghttp://img13.imageshack.us/img13/2355/519454e0240fa160.jpg

Benzer Konular

  1. 1.8 TSI için Chip Tuning??
    By selseli in forum Benzinli Motorlar
    Cevaplar: 41
    Son Mesaj: 17 10 2016, 10:23
  2. Chip Tunning uygulaması ve motor ömrü ?
    By devran82 in forum Diğer Motorlar
    Cevaplar: 29
    Son Mesaj: 23 06 2014, 21:43
  3. 1.6 TDI B7 'ye chip tuning veya powerbox uygulaması
    By yacops in forum Neyi, Nasıl Yaparım?
    Cevaplar: 100
    Son Mesaj: 10 12 2011, 00:58
  4. Yakıt deposuna CHIP takma
    By mpmallianz in forum Soru ve Sorunlar
    Cevaplar: 2
    Son Mesaj: 01 08 2011, 16:27

Bu Konudaki Etiketler

Yukarı

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192