evet budur. İsteyen olarak alkışlamasını da bilelim. Sağol Kazım bey, teşekkür ederim...
Bir araştıralım bakalım...
Konuyu Değerlendir: Güncel Değerlendirme :
Merhaba arkadaşlar;
Arkadaşlarımızın isteği üzerine ve benim de faydasını görmem nedeniyle bu konuyu açtım.
Ultrasonic Iridium Buji .
İridyum buji olarak bir çok marka var ama hiçbiri bu buji kadar randımanlı değil. Nereden biliyorum çünkü idurmaz nickli İsmail abi de 300 hp ye çıkardığı 2.0 TFSI passat vardı ve bir çok markayı denemişti.İsmail abi bana da bu marka bujiyi tavsiye etti. Önce abi 1.6 FSI motorda ne yapabilir ki bu buji dedim ama sonra denemeye karar verdim.
Bu bujinin satışını yapan Çanakkkale deki Ozan isimli arkadaşla temasa geçtim ve estelya(lütfü) ve benim arabam için 2 takım buji siparişi verdim. 5 ay önce takımına 165 TL gibi bir fiyat verdik.
Çanakkale deki arkadaşta bize uygun bujinin elinde kalmadığını ancak bu işi beraber yaptıkları Denizlideki Mustafa Bey in (ingilizce öğretmeni çok efendi bir insan) elinde olduğunu ve ona gönderttireceğini söyledi.
estelya nikli Lütfü kardeşimin arabası 1.4 TSI için bujinin son kodu FZR 6 olan bujiyi gönderdiler. (FZR yi yanlış hatırlıyor olabilirim, yarın kutusuna bakarım)
Bana da özellikle denemem için FZR 5 kodlu bujiyi gönderdiler. Bujiyi taktım, çekiş gidiş süper ancak yakıt değerlerim yaklaşık 1,5 litre arttı. 1 hafta sonra tam adamları aramayı düşünürken Denizli den Mustafa Bey aradı, yorumlarımı aldı ve hocam size de ZFR 6 (yani sonu 6) olan bujiyi göndereceğiz dedi ve ücretsiz gönderdi. Daha sonra ben de söktüğüm sonu 5 nolu olan bujiyi kendilerine gönderdim.
(Sağolsun çok ilgilendiler. Ömrümde bu kadar malının arkasında duran,geri dönüt, yorum alan, memnuniyeti teyit eden ve ilgilenen bir satıcı görmedim)
Sonuç olarak şimdi sonu 6 olan (ZFR 6) bujiyi kullanıyorum. Yakıt orjinal BOSCH marka 4 tırnaklı bujilere göre yarım litre kadar düştü ve çekiş arttı. Evimin yakınında her zaman 1. vitese düştüğüm rampayı 3. vitesle çıkıyorum, harika bir şey. Taktırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız zaten.
(bujinin kodu tam olarak ZFR 6 mıydı FZR 6 mıydı hatırlayamadım kutusu var arabada ama sonu kesinlikle 6 numara)
yani bizim arabalara;
gerek 1.4 TSI lara gerekse 1.6 FSI lara uyan bujinin kodunun sonu 6 olacak.
İlgilenen arkadaşlara Denizli deki Mustafa Bey in veya Çanakkale deki Ozan Bey in telefon numaralarını verebilirim.
Kendileri de bir gün bu konuyu okurlarsa tekrar teşekkür ederim.
Ultrasonic Iridium BujiBasit Bir Buji Değişimi ile Aracınızın Performansını Pekala Arttırabileceğinizi Biliyormuydunuz?
Bujinizi Ultrasonic iridyum buji ile değiştirin, Aracınız kesinlikle daha iyi bir performans sergileyecek!!!
Siz de bunu aracınızda hissedecek ve göreceksiniz!
Ultrasonic İridyum Bujinin Farkını Anında Aracınızda Hissedeceksiniz!!!
* Daha fazla çekiş gücü ve performans!
* Yokuşlar size düz gibi gelecek, aynı yokuşu +1 vitesle çıkabileceksiniz!
* Araçları sollarken daha rahat geçiş yapacaksınız!
* Klimanızı açtığınızda vites düşmek zorunda kalmayacaksınız!
* Aynı birim yakıtla daha fazla km gideceksiniz!
* Aracınızın ivmelenmesi artacak!
* Daha çabuk toparlayacak!
* Daha sessiz ve sarsıntısız çalışacak!
* Emisyonları iyileşecek!
* Motoru temiz, daha iyi bir aracınız olacak!
* Daha uzun kullanım ömrü olduğundan bakım maliyetinizde düşecek!
İçten Yanmalı Motorlar ve Yanma Verimliliği Konusunda Bilgilerimizi Derinleştirelim!
1876 yılında Alman mühendis Nikolaus Otto tarafından bulunan benzin motorları o dönemlerdeki %3-5′lik verimden bugün en iyi bir Ferrari motorunda %20′lere kadar çıkartılmıştır.
Enerji verimi, tüketilen yakıtın kimyasal enerjisinin üretilen mekanik enerjiye oranı olarak tanımlanır ise, Modern turboşarjlı motorların yaklaşık verimi %20 dir. İçten yanma termodinamik olayının teorik maksimum verimi %35-40 olduğu göz önüne alınırsa, geriye kalan %20lik enerjinin %10′u aktarma organalarına(arkadan itişli bir otomobil için), %5′i pistonların ataletine ve sıkıştırmaya, %5′i sürtünmeye ve %60 kadarı da ısı olarak dışarı atılıp tamamen boşa harcanmaktadır.
Yani tekerleklere iletilebilen verimli güç ancak harcanan yakıtın oluşturduğu enerjinin %20′si kadar olabilmektedir.
Dolayısı ile alınabilecek birkaç önlem ve daha verimli yanma ile bu verimi arttırmak, yakıt tasarrufu ve güç artışı sağlamak hiçte zor değildir. Elbette motor yağı ve filtresi, hava filtresi, buji ve buji kabloları, Oksijen sensörü gibi rutin bakımlar ve bu bakımlarda kullanılan ürünlerin ve kullanılan yakıtın kalitesinin yakıtın verimli yanmasında ve motor ömrü üzerindeki etkisini unutmamak gerekir.
- Benzin motorunun doğru ve verimli çalışması için, buji kıvılcımı mutlak surette güvenilir bir şekilde ateşlenmek zorundadır.
Örneğin bir ateşleme atlaması, bütün bir silindir dolusu yakıt-hava karışımının yanmadan egzoz sistemine ulaşmasına ve ancak orada, katalizatörün içinde yanmasına yol açabilir. Sadece az sayıdaki birkaç ateşleme atlaması bile, katalizatöre hasar vermeye ve hatta katalizatörü tamamen kullanılmaz hale getirmeye yetebilir.
- Dahası, kıvılcım tam doğru anda ateşlenmek zorundadır. İdeal ateşleme noktası, pistonun en yüksek noktasına ulaşmasından hemen önce ve sıkıştırmanın en fazla olduğu andır. Fazla erken ya da fazla geç bir ateşleme noktası, motorun verimliliğini olumsuz etkiler ve sonuçta yakıt tüketiminin artmasına ve egzoz emisyonlarının yükselmesine neden olur.
ERKEN ATEŞLEME VE DETONASYON (VURUNTU):Yanma odasındaki sıkıştırılmış hava/yakıt karışımın düşük verimle yakılması sonucu yakıt içerisinde bulunan karbonun sebep olduğu piston ve eksoz valflerinde biriken kurumun ısınması sonucu buji ateşlemeden kendi kendine yanmaya başlamasıdır. Buji çaktıktan sonra oluşan alevin; bir alev cephesi halinde yanma odasının diğer kısımlarına ulaşmadan, başka noktalardan karışımın tutuşması sonucu detonasyon oluşur. Şehir içinde sık sık duruş ve kalkış yapan otomobilde oluşan karbon birikintisinin fazlalığıda detonasyona neden olur. Detonasyon sonucu; piston, piston kolu, krank mili ve yataklar üzerine fazla yük biner, motor parçaları kısa sürede aşınır hatta kırılabilir, motor gücü düşer ve yakıt tüketimi artar.
(LPG)Gazın Yanması;
Benzinin yanmasından çok farklıdır ve bu nedenle özel olarak bu koşullara göre adapte edilmiş bujiler gerektirir.
- Gaz-hava karışımlarının tutuşturulması daha zordur. Daha yüksek ateşleme gerilimi gereklidir ve ateşleme bobinlerinin devre dışı kalma riski artar. Bu duruma, daha düşük ateşleme gerilimiyle yetinen iridyum yongalı bir ince orta elektrodu çözüm getirir.
- Gazın yanması sırasında daha yüksek sıcaklıklar meydana gelir. Yaygın kullanılan elektrot ve gövde malzemeleri daha çabuk yıpranır, Ultrasonic Iridium bujilerinin orta elektrodu üzerinde kullanılan iridyum için bu durum geçerli değildir. İridyum asil metali dünyanın en sert metallerinden biridir. İridyum ancak 2450 °C'den itibaren erimeye başlar ve kıvılcım erozyonuna karşı çok dirençlidir. Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,5mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya ve bu sayede yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur, orta elektrodun ince olması sayesinde çok düşük bir ateşleme gerilimi ile yetinir, ateşleme bobinlerinin yükünü azaltır ve yanma odasının en dış alanlarına kadar en iyi yanma gerçekleşmesini sağlar.
- Kurum oluşumlarının kendi kendini temizleme sıcaklığının altındaki sıcaklıklarda da ortadan kaldırılmasını sağlar.
- İşte bu yüzden kullandığınız yakıtın her damlasının çok değerli olduğunu,
- Yanma odasına giren yakıtın nadiren tam olarak yandığını,
- En son teknolojiyle donatılmış günümüz araçlarında dahi bu sorununun var olduğunu,
Çünkü;
- Bujinin dakikada 500 ila 3.500 kez ateşleme yaptığını, anlık kıvılcım sıcaklığının 2500-3000 dereceye ulaştığını ve standart bujilerin giderek düşen verimle bu tempoya ancak 8-12bin km dayanabildiğini,
- Ultrasonic iridyum bujinin verimli yapısını standart bujilerden en az 3-4kat daha uzun süre koruduğunu, ve yanmadan atılan yakıt miktarını azaltarak başka bir ifade ile daha verimli yanma sağlayarak hem yakıt tasarrufu hemde güç artışı sağladığını,
- Ultrasonic patentin Titan füze sistemlerine bilgi sağlamış Eng.David Wofsey'e ait olduğunu,
- Bir buluşun patente hak kazanabilmesi için şu iki önemli özelliğinin olması gerektiğini :
1-) Yenilik
2-) Tekniğin bilinen durumunun aşılması,
- Ultrasonic iridyum bujinin bu özelliklerde Us 5610470 no patentli bir tasarım dizaynı olduğunu,
- Bu eşsiz tasarımı sayesinde Ultrasonic iridyum bujinin alev cephesini optimal yaydığını,
- Bu sayede; daha iyi yanma sonucu oluşan motordaki performans ve güç artışını Anında hemen aracınızda algılayacağınızı biliyor musunuz?
Ultrasonic İridyumun diğer iridyumlardan farkları ve Üstünlükleri:
1-) Yanma, diğer iridyum bujilerde sadece çevresel yönde gelişir.Ultrasonic iridyumda ise yanma hem çevresel ve hem de doğrusal yönde gelişir! Ultrasonic iridyumdaki bu yegane özellik sayesinde yakıt daha etkin ve verimli yanar!
2-) Fark iridyum bujide değil, fark Ultrasonic iridyum bujidedir, çünkü; Diğer hiç bir iridyum bujinin patentli ultrasonic özelliği bulunmamaktadır!
3-) Patlama diye tabir ettiğimiz şey aslında bir çeşit yanmadır, yanıcılar basınç altında atmosfer basıncında olduğundan daha hızlı yanarlar. Bir petrol buharı / hava karışımı gerçekte oldukça yavaş yanar, dolayısıyla yanma odasının merkezindeki bir bujinin ateşlenmesi ile alevin yanma odasının kenarlarına ulaşması arasında geçen zaman yaklaşık olarak 10milisaniyedir. Bu süre size çok uzun gelmeyebilir. Fakat motorunuzun dakikada 6000 devir ile döndüğünü düşünürseniz motorun bir tam çevrimini de yaklaşık olarak bu sürede tamamlayacağını hesaplayabilirsiniz. Standard bujiyle yanma hızı ancak 30 metre/saniyedir, Ses hızı 349 metre/saniye'dir, Ultrasonic iridyum bujiyle yanma hızı ise; 1.523 metre/saniye!!! 50 kat fazla hız! Standart,iridyum, platinyum, çoklu elektrot vs diğer hiç bir buji Ultrasonic iridyum bujinin hızına erişemez!
4-) Ultrasonic iridyum bujinin ultrasonic ses dalgaları yakıt damlacıklarını daha küçük zerreciklere parçalar. Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt daha verimli yanar. Yanmayı daha verimli yapan patentli ultrasonic özellik diğer hiç bir iridyum ve diğer hiç bir bujide yoktur.
Ultrasonic İridyum Bujiyi Her Tip Aracınıza Takabilirsiniz..!
- Ultrasonic iridyum buji benzinli ve lpg'li araçlar içindir..!
- Ultrasonic iridyum bujiyi yeni, eski, son model, en son model vs.. her tip aracınıza takabilirsiniz..!
Garanti Kapsamındaki Araçlara Bu Bujiler Takılır mı ?01.01.2007 den itibaren artık Evet..!
Rekabet Kurumunun 1 Ocak 2006 tarihinde yürürlüğe giren kamuoyunda bilinen adıyla ''Blok Muafiyet'' yasası 1 yıllık geçiş sürecinden sonra 1 Ocak 2007 den itibaren artık uygulamada..
Serbest rekabetin önünü açan bu yasa gereği sadece bujiyi değil aracınızın başka parçalarını da farklı imalatçılardan muadillerini garanti kapsamındaki araçlarınıza pekala takabilirsiniz...
Ultrasonic İridyum Bujiyi Satın Almanız İçin İşte En Temel Avantajlarınız..!
- Aracınız 'Ins/Cons' 'Anlık/Yakıt Sarfiyatı'nı gösteriyorsa (Instant Consumption) modu; Bu bujiyi taktıktan sonra 'Ins/Cons' yakıt sarfiyatınızın bir alt seviyeye düşeceğini göreceksiniz! 0.9 litreden 0.8 litreye azalma şeklinde mesela!
- Performans ve güç artışını da yine belirgin bir şekilde aracınızda göreceksiniz!
- Ultrasonic iridyum bujinin anında size göstereceği sürprizlerine ve hissettiklerinize gerçekten siz de çok şaşıracaksınız!
Lütfen her Marka ve Model Aracınız İçin Ultrasonic İridyum Bujinizi mesaj atarak sorun..
Aşağıdaki şu araç bilgilerinizi göndererek bunu hemen öğrenebilirsiniz..
1- Aracınızın markası : ?
2- Tipi : ?
3- Modeli (yılı): ?
4- Silindir hacmi : ?
5- Motor gücü : ?
6- Motor no : ?
7- Aracınız fabrika çıkışlı orjinal mi : ?
8- Modifiye bir işlemi, lpg'ye dönüşümü var mı : ?
Konu dirlik tarafından (14 02 2013 Saat 01:42 ) değiştirilmiştir.
Merhaba arkadaşlar;
Arkadaşlarımızın isteği üzerine ve benim de faydasını görmem nedeniyle bu konuyu açtım.
Ultrasonic Iridium Buji .
İridyum buji olarak bir çok marka var ama hiçbiri bu buji kadar randımanlı değil. Nereden biliyorum çünkü idurmaz nickli İsmail abi de 300 hp ye çıkardığı 2.0 TFSI passat vardı ve bir çok markayı denemişti.İsmail abi bana da bu marka bujiyi tavsiye etti. Önce abi 1.6 FSI motorda ne yapabilir ki bu buji dedim ama sonra denemeye karar verdim.
Bu bujinin satışını yapan Çanakkkale deki Ozan isimli arkadaşla temasa geçtim ve estelya(lütfü) ve benim arabam için 2 takım buji siparişi verdim. 5 ay önce takımına 165 TL gibi bir fiyat verdik.
Çanakkale deki arkadaşta bize uygun bujinin elinde kalmadığını ancak bu işi beraber yaptıkları Denizlideki Mustafa Bey in (ingilizce öğretmeni çok efendi bir insan) elinde olduğunu ve ona gönderttireceğini söyledi.
estelya nikli Lütfü kardeşimin arabası 1.4 TSI için bujinin son kodu FZR 6 olan bujiyi gönderdiler. (FZR yi yanlış hatırlıyor olabilirim, yarın kutusuna bakarım)
Bana da özellikle denemem için FZR 5 kodlu bujiyi gönderdiler. Bujiyi taktım, çekiş gidiş süper ancak yakıt değerlerim yaklaşık 1,5 litre arttı. 1 hafta sonra tam adamları aramayı düşünürken Denizli den Mustafa Bey aradı, yorumlarımı aldı ve hocam size de ZFR 6 (yani sonu 6) olan bujiyi göndereceğiz dedi ve ücretsiz gönderdi. Daha sonra ben de söktüğüm sonu 5 nolu olan bujiyi kendilerine gönderdim.
(Sağolsun çok ilgilendiler. Ömrümde bu kadar malının arkasında duran,geri dönüt, yorum alan, memnuniyeti teyit eden ve ilgilenen bir satıcı görmedim)
Sonuç olarak şimdi sonu 6 olan (ZFR 6) bujiyi kullanıyorum. Yakıt orjinal BOSCH marka 4 tırnaklı bujilere göre yarım litre kadar düştü ve çekiş arttı. Evimin yakınında her zaman 1. vitese düştüğüm rampayı 3. vitesle çıkıyorum, harika bir şey. Taktırırsanız ne demek istediğimi anlarsınız zaten.
(bujinin kodu tam olarak ZFR 6 mıydı FZR 6 mıydı hatırlayamadım kutusu var arabada ama sonu kesinlikle 6 numara)
yani bizim arabalara;
gerek 1.4 TSI lara gerekse 1.6 FSI lara uyan bujinin kodunun sonu 6 olacak.
İlgilenen arkadaşlara Denizli deki Mustafa Bey in veya Çanakkale deki Ozan Bey in telefon numaralarını verebilirim.
Kendileri de bir gün bu konuyu okurlarsa tekrar teşekkür ederim.
Ultrasonic Iridium BujiBasit Bir Buji Değişimi ile Aracınızın Performansını Pekala Arttırabileceğinizi Biliyormuydunuz?
Bujinizi Ultrasonic iridyum buji ile değiştirin, Aracınız kesinlikle daha iyi bir performans sergileyecek!!!
Siz de bunu aracınızda hissedecek ve göreceksiniz!
Ultrasonic İridyum Bujinin Farkını Anında Aracınızda Hissedeceksiniz!!!
* Daha fazla çekiş gücü ve performans!
* Yokuşlar size düz gibi gelecek, aynı yokuşu +1 vitesle çıkabileceksiniz!
* Araçları sollarken daha rahat geçiş yapacaksınız!
* Klimanızı açtığınızda vites düşmek zorunda kalmayacaksınız!
* Aynı birim yakıtla daha fazla km gideceksiniz!
* Aracınızın ivmelenmesi artacak!
* Daha çabuk toparlayacak!
* Daha sessiz ve sarsıntısız çalışacak!
* Emisyonları iyileşecek!
* Motoru temiz, daha iyi bir aracınız olacak!
* Daha uzun kullanım ömrü olduğundan bakım maliyetinizde düşecek!
İçten Yanmalı Motorlar ve Yanma Verimliliği Konusunda Bilgilerimizi Derinleştirelim!
1876 yılında Alman mühendis Nikolaus Otto tarafından bulunan benzin motorları o dönemlerdeki %3-5′lik verimden bugün en iyi bir Ferrari motorunda %20′lere kadar çıkartılmıştır.
Enerji verimi, tüketilen yakıtın kimyasal enerjisinin üretilen mekanik enerjiye oranı olarak tanımlanır ise, Modern turboşarjlı motorların yaklaşık verimi %20 dir. İçten yanma termodinamik olayının teorik maksimum verimi %35-40 olduğu göz önüne alınırsa, geriye kalan %20lik enerjinin %10′u aktarma organalarına(arkadan itişli bir otomobil için), %5′i pistonların ataletine ve sıkıştırmaya, %5′i sürtünmeye ve %60 kadarı da ısı olarak dışarı atılıp tamamen boşa harcanmaktadır.
Yani tekerleklere iletilebilen verimli güç ancak harcanan yakıtın oluşturduğu enerjinin %20′si kadar olabilmektedir.
Dolayısı ile alınabilecek birkaç önlem ve daha verimli yanma ile bu verimi arttırmak, yakıt tasarrufu ve güç artışı sağlamak hiçte zor değildir. Elbette motor yağı ve filtresi, hava filtresi, buji ve buji kabloları, Oksijen sensörü gibi rutin bakımlar ve bu bakımlarda kullanılan ürünlerin ve kullanılan yakıtın kalitesinin yakıtın verimli yanmasında ve motor ömrü üzerindeki etkisini unutmamak gerekir.
- Benzin motorunun doğru ve verimli çalışması için, buji kıvılcımı mutlak surette güvenilir bir şekilde ateşlenmek zorundadır.
Örneğin bir ateşleme atlaması, bütün bir silindir dolusu yakıt-hava karışımının yanmadan egzoz sistemine ulaşmasına ve ancak orada, katalizatörün içinde yanmasına yol açabilir. Sadece az sayıdaki birkaç ateşleme atlaması bile, katalizatöre hasar vermeye ve hatta katalizatörü tamamen kullanılmaz hale getirmeye yetebilir.
- Dahası, kıvılcım tam doğru anda ateşlenmek zorundadır. İdeal ateşleme noktası, pistonun en yüksek noktasına ulaşmasından hemen önce ve sıkıştırmanın en fazla olduğu andır. Fazla erken ya da fazla geç bir ateşleme noktası, motorun verimliliğini olumsuz etkiler ve sonuçta yakıt tüketiminin artmasına ve egzoz emisyonlarının yükselmesine neden olur.
ERKEN ATEŞLEME VE DETONASYON (VURUNTU):Yanma odasındaki sıkıştırılmış hava/yakıt karışımın düşük verimle yakılması sonucu yakıt içerisinde bulunan karbonun sebep olduğu piston ve eksoz valflerinde biriken kurumun ısınması sonucu buji ateşlemeden kendi kendine yanmaya başlamasıdır. Buji çaktıktan sonra oluşan alevin; bir alev cephesi halinde yanma odasının diğer kısımlarına ulaşmadan, başka noktalardan karışımın tutuşması sonucu detonasyon oluşur. Şehir içinde sık sık duruş ve kalkış yapan otomobilde oluşan karbon birikintisinin fazlalığıda detonasyona neden olur. Detonasyon sonucu; piston, piston kolu, krank mili ve yataklar üzerine fazla yük biner, motor parçaları kısa sürede aşınır hatta kırılabilir, motor gücü düşer ve yakıt tüketimi artar.
(LPG)Gazın Yanması;
Benzinin yanmasından çok farklıdır ve bu nedenle özel olarak bu koşullara göre adapte edilmiş bujiler gerektirir.
- Gaz-hava karışımlarının tutuşturulması daha zordur. Daha yüksek ateşleme gerilimi gereklidir ve ateşleme bobinlerinin devre dışı kalma riski artar. Bu duruma, daha düşük ateşleme gerilimiyle yetinen iridyum yongalı bir ince orta elektrodu çözüm getirir.
- Gazın yanması sırasında daha yüksek sıcaklıklar meydana gelir. Yaygın kullanılan elektrot ve gövde malzemeleri daha çabuk yıpranır, Ultrasonic Iridium bujilerinin orta elektrodu üzerinde kullanılan iridyum için bu durum geçerli değildir. İridyum asil metali dünyanın en sert metallerinden biridir. İridyum ancak 2450 °C'den itibaren erimeye başlar ve kıvılcım erozyonuna karşı çok dirençlidir. Bu asil metal ayrıca, orta elektrodu 0,5mm kalınlık ile çok daha ince tasarlamaya ve bu sayede yanma odasındaki alev cephesinin daha iyi yayılmasına katkıda bulunur, orta elektrodun ince olması sayesinde çok düşük bir ateşleme gerilimi ile yetinir, ateşleme bobinlerinin yükünü azaltır ve yanma odasının en dış alanlarına kadar en iyi yanma gerçekleşmesini sağlar.
- Kurum oluşumlarının kendi kendini temizleme sıcaklığının altındaki sıcaklıklarda da ortadan kaldırılmasını sağlar.
- İşte bu yüzden kullandığınız yakıtın her damlasının çok değerli olduğunu,
- Yanma odasına giren yakıtın nadiren tam olarak yandığını,
- En son teknolojiyle donatılmış günümüz araçlarında dahi bu sorununun var olduğunu,
Çünkü;
- Bujinin dakikada 500 ila 3.500 kez ateşleme yaptığını, anlık kıvılcım sıcaklığının 2500-3000 dereceye ulaştığını ve standart bujilerin giderek düşen verimle bu tempoya ancak 8-12bin km dayanabildiğini,
- Ultrasonic iridyum bujinin verimli yapısını standart bujilerden en az 3-4kat daha uzun süre koruduğunu, ve yanmadan atılan yakıt miktarını azaltarak başka bir ifade ile daha verimli yanma sağlayarak hem yakıt tasarrufu hemde güç artışı sağladığını,
- Ultrasonic patentin Titan füze sistemlerine bilgi sağlamış Eng.David Wofsey'e ait olduğunu,
- Bir buluşun patente hak kazanabilmesi için şu iki önemli özelliğinin olması gerektiğini :
1-) Yenilik
2-) Tekniğin bilinen durumunun aşılması,
- Ultrasonic iridyum bujinin bu özelliklerde Us 5610470 no patentli bir tasarım dizaynı olduğunu,
- Bu eşsiz tasarımı sayesinde Ultrasonic iridyum bujinin alev cephesini optimal yaydığını,
- Bu sayede; daha iyi yanma sonucu oluşan motordaki performans ve güç artışını Anında hemen aracınızda algılayacağınızı biliyor musunuz?
Ultrasonic İridyumun diğer iridyumlardan farkları ve Üstünlükleri:
1-) Yanma, diğer iridyum bujilerde sadece çevresel yönde gelişir.Ultrasonic iridyumda ise yanma hem çevresel ve hem de doğrusal yönde gelişir! Ultrasonic iridyumdaki bu yegane özellik sayesinde yakıt daha etkin ve verimli yanar!
2-) Fark iridyum bujide değil, fark Ultrasonic iridyum bujidedir, çünkü; Diğer hiç bir iridyum bujinin patentli ultrasonic özelliği bulunmamaktadır!
3-) Patlama diye tabir ettiğimiz şey aslında bir çeşit yanmadır, yanıcılar basınç altında atmosfer basıncında olduğundan daha hızlı yanarlar. Bir petrol buharı / hava karışımı gerçekte oldukça yavaş yanar, dolayısıyla yanma odasının merkezindeki bir bujinin ateşlenmesi ile alevin yanma odasının kenarlarına ulaşması arasında geçen zaman yaklaşık olarak 10milisaniyedir. Bu süre size çok uzun gelmeyebilir. Fakat motorunuzun dakikada 6000 devir ile döndüğünü düşünürseniz motorun bir tam çevrimini de yaklaşık olarak bu sürede tamamlayacağını hesaplayabilirsiniz. Standard bujiyle yanma hızı ancak 30 metre/saniyedir, Ses hızı 349 metre/saniye'dir, Ultrasonic iridyum bujiyle yanma hızı ise; 1.523 metre/saniye!!! 50 kat fazla hız! Standart,iridyum, platinyum, çoklu elektrot vs diğer hiç bir buji Ultrasonic iridyum bujinin hızına erişemez!
4-) Ultrasonic iridyum bujinin ultrasonic ses dalgaları yakıt damlacıklarını daha küçük zerreciklere parçalar. Bu sayede yanma yüzeyi alanı genişleyeceğinden yakıt daha verimli yanar. Yanmayı daha verimli yapan patentli ultrasonic özellik diğer hiç bir iridyum ve diğer hiç bir bujide yoktur.
Ultrasonic İridyum Bujiyi Her Tip Aracınıza Takabilirsiniz..!
- Ultrasonic iridyum buji benzinli ve lpg'li araçlar içindir..!
- Ultrasonic iridyum bujiyi yeni, eski, son model, en son model vs.. her tip aracınıza takabilirsiniz..!
Garanti Kapsamındaki Araçlara Bu Bujiler Takılır mı ?01.01.2007 den itibaren artık Evet..!
Rekabet Kurumunun 1 Ocak 2006 tarihinde yürürlüğe giren kamuoyunda bilinen adıyla ''Blok Muafiyet'' yasası 1 yıllık geçiş sürecinden sonra 1 Ocak 2007 den itibaren artık uygulamada..
Serbest rekabetin önünü açan bu yasa gereği sadece bujiyi değil aracınızın başka parçalarını da farklı imalatçılardan muadillerini garanti kapsamındaki araçlarınıza pekala takabilirsiniz...
Ultrasonic İridyum Bujiyi Satın Almanız İçin İşte En Temel Avantajlarınız..!
- Aracınız 'Ins/Cons' 'Anlık/Yakıt Sarfiyatı'nı gösteriyorsa (Instant Consumption) modu; Bu bujiyi taktıktan sonra 'Ins/Cons' yakıt sarfiyatınızın bir alt seviyeye düşeceğini göreceksiniz! 0.9 litreden 0.8 litreye azalma şeklinde mesela!
- Performans ve güç artışını da yine belirgin bir şekilde aracınızda göreceksiniz!
- Ultrasonic iridyum bujinin anında size göstereceği sürprizlerine ve hissettiklerinize gerçekten siz de çok şaşıracaksınız!
Lütfen her Marka ve Model Aracınız İçin Ultrasonic İridyum Bujinizi mesaj atarak sorun..
Aşağıdaki şu araç bilgilerinizi göndererek bunu hemen öğrenebilirsiniz..
1- Aracınızın markası : ?
2- Tipi : ?
3- Modeli (yılı): ?
4- Silindir hacmi : ?
5- Motor gücü : ?
6- Motor no : ?
7- Aracınız fabrika çıkışlı orjinal mi : ?
8- Modifiye bir işlemi, lpg'ye dönüşümü var mı : ?
evet budur. İsteyen olarak alkışlamasını da bilelim. Sağol Kazım bey, teşekkür ederim...
Bir araştıralım bakalım...
evet budur. İsteyen olarak alkışlamasını da bilelim. Sağol Kazım bey, teşekkür ederim...
Bir araştıralım bakalım...
Tabi ki sizler de araştırın. Ben de Lütfü de aracımız konusunda çok titiz insanlarız ve tabiri caiz ise pinpirikliyiz. Bu bujiden üçümüz de (ben, Lütfü abi ve İsmail abi) memnun kaldık.Umarım sizler de memnun kalırsınız.
Ha şunu da söyleyeyim, Herhangi bir kar amacım vs. de yoktur. Satan kişileri de tanımam etmem. Bunu da özellikle belirteyim.
Bir de şunu belirteyim mesela kırmızı ışıkta falan beklerken benim MFD 1 deki anlık yakıt tüketimi 0,6 Lt/h altına düşmezdi hiç. Fakat şimdi 0,5 Lt/h
Konu dirlik tarafından (14 02 2013 Saat 01:37 ) değiştirilmiştir.
Tabi ki sizler de araştırın. Ben de Lütfü de aracımız konusunda çok titiz insanlarız ve tabiri caiz ise pinpirikliyiz. Bu bujiden üçümüz de (ben, Lütfü abi ve İsmail abi) memnun kaldık.Umarım sizler de memnun kalırsınız.
Ha şunu da söyleyeyim, Herhangi bir kar amacım vs. de yoktur. Satan kişileri de tanımam etmem. Bunu da özellikle belirteyim.
Bir de şunu belirteyim mesela kırmızı ışıkta falan beklerken benim MFD 1 deki anlık yakıt tüketimi 0,6 Lt/h altına düşmezdi hiç. Fakat şimdi 0,5 Lt/h
Tabi ki sizler de araştırın. Ben de Lütfü de aracımız konusunda çok titiz insanlarız ve tabiri caiz ise pinpirikliyiz. Bu bujiden üçümüz de (ben, Lütfü abi ve İsmail abi) memnun kaldık.Umarım sizler de memnun kalırsınız.
Ha şunu da söyleyeyim, Herhangi bir kar amacım vs. de yoktur. Satan kişileri de tanımam etmem. Bunu da özellikle belirteyim.
Bir de şunu belirteyim mesela kırmızı ışıkta falan beklerken benim MFD 1 deki anlık yakıt tüketimi 0,6 Lt/h altına düşmezdi hiç. Fakat şimdi 0,5 Lt/h
A olur mu öyle şey, Kazım bey'ciğim, menfaatin olsa ne olur; burada biz ne için varız, birbirimize faydalı olmak için değil mi? "Kardeşim bak ben bunu kullandım, çok memnun kaldım, sen de kullanırsan benim gibi memnun kalırsın, ama sen bulamazsın oralarda, bak burada ben senin için araştırdım, istersen sana da göndereyim" desen, üstüne de bir kaç kuruş kâr koymak elbette hakkındır, sonuna kadar da helaldir. Ha beğenen alır, beğenmeyen de almaz, ayrı mesele. Ama beğendiği, takdir ettiği ve arkadaşlarının da beğeneceğinden emin olduğu bir şeyi satmak ve ondan para kazanmak hiç de kötü bir şey değil.
Ben araştıralım derken, "önce bir ustalara soralım, onlar bulabilirler mi, sonra bulamazsak kapınızı çalarız " manasında dedim.
Tekrar teşekkürler...
Tabi ki sizler de araştırın. Ben de Lütfü de aracımız konusunda çok titiz insanlarız ve tabiri caiz ise pinpirikliyiz. Bu bujiden üçümüz de (ben, Lütfü abi ve İsmail abi) memnun kaldık.Umarım sizler de memnun kalırsınız.
Ha şunu da söyleyeyim, Herhangi bir kar amacım vs. de yoktur. Satan kişileri de tanımam etmem. Bunu da özellikle belirteyim.
Bir de şunu belirteyim mesela kırmızı ışıkta falan beklerken benim MFD 1 deki anlık yakıt tüketimi 0,6 Lt/h altına düşmezdi hiç. Fakat şimdi 0,5 Lt/h
A olur mu öyle şey, Kazım bey'ciğim, menfaatin olsa ne olur; burada biz ne için varız, birbirimize faydalı olmak için değil mi? "Kardeşim bak ben bunu kullandım, çok memnun kaldım, sen de kullanırsan benim gibi memnun kalırsın, ama sen bulamazsın oralarda, bak burada ben senin için araştırdım, istersen sana da göndereyim" desen, üstüne de bir kaç kuruş kâr koymak elbette hakkındır, sonuna kadar da helaldir. Ha beğenen alır, beğenmeyen de almaz, ayrı mesele. Ama beğendiği, takdir ettiği ve arkadaşlarının da beğeneceğinden emin olduğu bir şeyi satmak ve ondan para kazanmak hiç de kötü bir şey değil.
Ben araştıralım derken, "önce bir ustalara soralım, onlar bulabilirler mi, sonra bulamazsak kapınızı çalarız " manasında dedim.
Tekrar teşekkürler...
Abi ben satsam ya da kar gözetsem menfaat sağlasam söylerim zaten ki böyle birşeyi ben yapamıyorum tabiatıma ayırı... Uğraşacak zamanım da yok.A olur mu öyle şey, Kazım bey'ciğim, menfaatin olsa ne olur; burada biz ne için varız, birbirimize faydalı olmak için değil mi? "Kardeşim bak ben bunu kullandım, çok memnun kaldım, sen de kullanırsan benim gibi memnun kalırsın, ama sen bulamazsın oralarda, bak burada ben senin için araştırdım, istersen sana da göndereyim" desen, üstüne de bir kaç kuruş kâr koymak elbette hakkındır, sonuna kadar da helaldir. Ha beğenen alır, beğenmeyen de almaz, ayrı mesele. Ama beğendiği, takdir ettiği ve arkadaşlarının da beğeneceğinden emin olduğu bir şeyi satmak ve ondan para kazanmak hiç de kötü bir şey değil.
Ben araştıralım derken, "önce bir ustalara soralım, onlar bulabilirler mi, sonra bulamazsak kapınızı çalarız " manasında dedim.
Tekrar teşekkürler...
Abi ben satsam ya da kar gözetsem menfaat sağlasam söylerim zaten ki böyle birşeyi ben yapamıyorum tabiatıma ayırı... Uğraşacak zamanım da yok.A olur mu öyle şey, Kazım bey'ciğim, menfaatin olsa ne olur; burada biz ne için varız, birbirimize faydalı olmak için değil mi? "Kardeşim bak ben bunu kullandım, çok memnun kaldım, sen de kullanırsan benim gibi memnun kalırsın, ama sen bulamazsın oralarda, bak burada ben senin için araştırdım, istersen sana da göndereyim" desen, üstüne de bir kaç kuruş kâr koymak elbette hakkındır, sonuna kadar da helaldir. Ha beğenen alır, beğenmeyen de almaz, ayrı mesele. Ama beğendiği, takdir ettiği ve arkadaşlarının da beğeneceğinden emin olduğu bir şeyi satmak ve ondan para kazanmak hiç de kötü bir şey değil.
Ben araştıralım derken, "önce bir ustalara soralım, onlar bulabilirler mi, sonra bulamazsak kapınızı çalarız " manasında dedim.
Tekrar teşekkürler...
Kazım bey paylaşım için teşekkürler,bu arkadaşların bir internet sitesi varmı acaba? yoksa 1.6 mpi için hangi buji uygun olduğunu arayarakmı öğreneceğiz,selamlar
Konu Cornelius tarafından (14 02 2013 Saat 03:10 ) değiştirilmiştir.
Kazım bey paylaşım için teşekkürler,bu arkadaşların bir internet sitesi varmı acaba? yoksa 1.6 mpi için hangi buji uygun olduğunu arayarakmı öğreneceğiz,selamlar
buyrun, ama buradaki Honda için olanı, arkadaşın ismi Ozan Şaşmaz.http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...14489356/detay
Konu dirlik tarafından (14 02 2013 Saat 03:16 ) değiştirilmiştir.
buyrun, ama buradaki Honda için olanı, arkadaşın ismi Ozan Şaşmaz.http://www.sahibinden.com/ilan/yedek...14489356/detay
Kazım hocam paylaşım için teşekkürler. Lütfü Bey de durum nasıl .Onun yakıt değerlerinde ve çekişde değişiklik olmuş mu?
Kazım hocam paylaşım için teşekkürler. Lütfü Bey de durum nasıl .Onun yakıt değerlerinde ve çekişde değişiklik olmuş mu?
Günaydın ve merhabalar Kazım bey kardeşim! Öncelikle çok güzel bir paylaşım olmuş,,evet buji performanslarına ve doğru bujinin otomobilin motorundaki sesleri veya vuruntuları önlemesine bende katılıyorum...Bende almak isterim ama ben yurt dışında olduğumdan size sormak istediğim bu bujiyi hangi kodla ve hangi markayla bulacağız?(markasımı ultrasonik) örneğin benim otomobilimde 2.0 TFSI 200HP 2006 model...tabiki bunun motorlara ve yılına göre değişen buji numaraları vardır..Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevineceğim..(tırnaklı veya kaç tırnaklı buji? ultrasonik markamı?) falan gibi..örneğin ben tek tırnaklı üzerinde Volkswagen için üretilmiş buji kullanıyorum...Ama bujilerin motor,a çok katkı sağladığı gerçeğini bildiğimden bunu denemek ve satın almak isterim...Sevgilerimle cevabınızı bekliyorum...
Konu beyaz güvercin tarafından (14 02 2013 Saat 08:21 ) değiştirilmiştir. Düzenleme Nedeni: ekleme
Günaydın ve merhabalar Kazım bey kardeşim! Öncelikle çok güzel bir paylaşım olmuş,,evet buji performanslarına ve doğru bujinin otomobilin motorundaki sesleri veya vuruntuları önlemesine bende katılıyorum...Bende almak isterim ama ben yurt dışında olduğumdan size sormak istediğim bu bujiyi hangi kodla ve hangi markayla bulacağız?(markasımı ultrasonik) örneğin benim otomobilimde 2.0 TFSI 200HP 2006 model...tabiki bunun motorlara ve yılına göre değişen buji numaraları vardır..Beni bu konuda aydınlatırsanız çok sevineceğim..(tırnaklı veya kaç tırnaklı buji? ultrasonik markamı?) falan gibi..örneğin ben tek tırnaklı üzerinde Volkswagen için üretilmiş buji kullanıyorum...Ama bujilerin motor,a çok katkı sağladığı gerçeğini bildiğimden bunu denemek ve satın almak isterim...Sevgilerimle cevabınızı bekliyorum...
Bu çok iyiymiş bizim fsi'larin belki biraz hantallığını alabilir bunu alıp bir de chips tuning 130 beygir 180 190 tork buji bir de filtre çok şahane olur bizim araçlar çok sağolun bilgilendirdiğiniz için bizim fsilara takılan kodu tam olarak hatırlıyor musunuz ?
Bu çok iyiymiş bizim fsi'larin belki biraz hantallığını alabilir bunu alıp bir de chips tuning 130 beygir 180 190 tork buji bir de filtre çok şahane olur bizim araçlar çok sağolun bilgilendirdiğiniz için bizim fsilara takılan kodu tam olarak hatırlıyor musunuz ?
Merhabalar Arkadaşlar! Şunuda yazamadan edemedim..Eğer bu bujiler performans bujisi olarak anılıyorsa,o zaman bildiğim bu tür bujileri satın aldığınızda buji kabloları artı bobini vs de değişmesi icap ediyor..Hatta bazen beyin ve akünün bile değişme gereksinimleri olduğunu bir zamanlar duymuştum..örneğin ben NGK nın Volkswagen markalı normal bujisini kullanıyorum..Ama NGK nın çift Platinium bujisini bizim otomobilimizde servisim çok metettiği için yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum...Bildiğim kadarı ile bu performans bujileri Iridyum bujiler olarak anılıyor...Ama Kazım arkadaşımızın anlattığı bujilerde buji kabloları,bobin vs değişmesi icap ediyorsa,,bu benim için gereksiz olur..Neyse arkadaşımızda bildiğini anlatırsa çok seviniriz..Örneğin kullanan arkadaşlar olduğunu yazmış,bu arkadaşlar buji kablolarını vs değiştirmişlermi???Mesela Pulstar marka Irıdyum bujiler var,amerikan malı ve türkiyede çok pahalıya satılıyor zannedersem...Örneğin benim almak istediğim buji NGK nın çift Platinum buji fiyatı (benim 2.0 TFSI için) tanesi 30 tl,,yani 4 adedi 120 tl...Neyse tekrar herkese Sevgiler...
Merhabalar Arkadaşlar! Şunuda yazamadan edemedim..Eğer bu bujiler performans bujisi olarak anılıyorsa,o zaman bildiğim bu tür bujileri satın aldığınızda buji kabloları artı bobini vs de değişmesi icap ediyor..Hatta bazen beyin ve akünün bile değişme gereksinimleri olduğunu bir zamanlar duymuştum..örneğin ben NGK nın Volkswagen markalı normal bujisini kullanıyorum..Ama NGK nın çift Platinium bujisini bizim otomobilimizde servisim çok metettiği için yakın zamanda değiştirmeyi düşünüyorum...Bildiğim kadarı ile bu performans bujileri Iridyum bujiler olarak anılıyor...Ama Kazım arkadaşımızın anlattığı bujilerde buji kabloları,bobin vs değişmesi icap ediyorsa,,bu benim için gereksiz olur..Neyse arkadaşımızda bildiğini anlatırsa çok seviniriz..Örneğin kullanan arkadaşlar olduğunu yazmış,bu arkadaşlar buji kablolarını vs değiştirmişlermi???Mesela Pulstar marka Irıdyum bujiler var,amerikan malı ve türkiyede çok pahalıya satılıyor zannedersem...Örneğin benim almak istediğim buji NGK nın çift Platinum buji fiyatı (benim 2.0 TFSI için) tanesi 30 tl,,yani 4 adedi 120 tl...Neyse tekrar herkese Sevgiler...
Ben buji kablosu ya da bobin değiştirmedim. Sadece bujileri taktım. Sonuç süper. 2.0 TFSI motorlarla ilgili buji numarası vs konusunda idurmaz (ismail abi) size yardımcı olabilir. İsmail abi ye Özelden bu durumu izah eden mesaj yazın size yardımcı olacaktır.yanlış bir şey söylemek istemiyorum.
Bujinin adı sanı markası verdiğim linkteki resimlerdeki gibi. bujiyi elinize aldığınızda "ya hu bu çok adi bir Çin malı" diyebilirsiniz. Ben öyle demiştim. Ama bujiyi taktıktan sonra öyle olmadığını basit görünmesine rağmen çok kaliteli olduğunu anladım.
Ben buji kablosu ya da bobin değiştirmedim. Sadece bujileri taktım. Sonuç süper. 2.0 TFSI motorlarla ilgili buji numarası vs konusunda idurmaz (ismail abi) size yardımcı olabilir. İsmail abi ye Özelden bu durumu izah eden mesaj yazın size yardımcı olacaktır.yanlış bir şey söylemek istemiyorum.
Bujinin adı sanı markası verdiğim linkteki resimlerdeki gibi. bujiyi elinize aldığınızda "ya hu bu çok adi bir Çin malı" diyebilirsiniz. Ben öyle demiştim. Ama bujiyi taktıktan sonra öyle olmadığını basit görünmesine rağmen çok kaliteli olduğunu anladım.
bu da bujiyi satan Denizlideki Mustafa bey in internet sitesi arkadaşlar.
http://ultrasonicbuji.com/
bu da bujiyi satan Denizlideki Mustafa bey in internet sitesi arkadaşlar.
http://ultrasonicbuji.com/
Teşekkürler Kazım arkadaşım! Ben geçen sene aynı motora sahip olduğumuz için,,İsmail arkadaşımıza bir yorumunun altında mesaj atıp sormuştum,,oda herhalde görmediği için cevap yazmamıştı...Ben verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum,,bunu bir araştırıcam bakalım benim bulunduğum ülke olan moldovada varmı?Sevgilerimle...Ben buji kablosu ya da bobin değiştirmedim. Sadece bujileri taktım. Sonuç süper. 2.0 TFSI motorlarla ilgili buji numarası vs konusunda idurmaz (ismail abi) size yardımcı olabilir. İsmail abi ye Özelden bu durumu izah eden mesaj yazın size yardımcı olacaktır.yanlış bir şey söylemek istemiyorum.
Bujinin adı sanı markası verdiğim linkteki resimlerdeki gibi. bujiyi elinize aldığınızda "ya hu bu çok adi bir Çin malı" diyebilirsiniz. Ben öyle demiştim. Ama bujiyi taktıktan sonra öyle olmadığını basit görünmesine rağmen çok kaliteli olduğunu anladım.
Teşekkürler Kazım arkadaşım! Ben geçen sene aynı motora sahip olduğumuz için,,İsmail arkadaşımıza bir yorumunun altında mesaj atıp sormuştum,,oda herhalde görmediği için cevap yazmamıştı...Ben verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum,,bunu bir araştırıcam bakalım benim bulunduğum ülke olan moldovada varmı?Sevgilerimle...Ben buji kablosu ya da bobin değiştirmedim. Sadece bujileri taktım. Sonuç süper. 2.0 TFSI motorlarla ilgili buji numarası vs konusunda idurmaz (ismail abi) size yardımcı olabilir. İsmail abi ye Özelden bu durumu izah eden mesaj yazın size yardımcı olacaktır.yanlış bir şey söylemek istemiyorum.
Bujinin adı sanı markası verdiğim linkteki resimlerdeki gibi. bujiyi elinize aldığınızda "ya hu bu çok adi bir Çin malı" diyebilirsiniz. Ben öyle demiştim. Ama bujiyi taktıktan sonra öyle olmadığını basit görünmesine rağmen çok kaliteli olduğunu anladım.
Bulamazsan ücretini gönderirsin buradan alır Moldova ya yollarız.Teşekkürler Kazım arkadaşım! Ben geçen sene aynı motora sahip olduğumuz için,,İsmail arkadaşımıza bir yorumunun altında mesaj atıp sormuştum,,oda herhalde görmediği için cevap yazmamıştı...Ben verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum,,bunu bir araştırıcam bakalım benim bulunduğum ülke olan moldovada varmı?Sevgilerimle...
Bulamazsan ücretini gönderirsin buradan alır Moldova ya yollarız.Teşekkürler Kazım arkadaşım! Ben geçen sene aynı motora sahip olduğumuz için,,İsmail arkadaşımıza bir yorumunun altında mesaj atıp sormuştum,,oda herhalde görmediği için cevap yazmamıştı...Ben verdiğiniz bilgiler için tekrar teşekkür ediyorum,,bunu bir araştırıcam bakalım benim bulunduğum ülke olan moldovada varmı?Sevgilerimle...
TSI da 30.000 bakımda buji değişimi var mı?
30.000 km ve katlarında değişiyor bujiler
sağolasın verdiğin Bilgi için Berat kardeşim.
Bende 30 bin ve katları diye biliyorum.Buna göre bizim iridyumlar en az 3 sene gider inşallah.Bu arada kargoya verilmiş benim bujiler.C.tesi inşallah taktırırım.
Bende 30 bin ve katları diye biliyorum.Buna göre bizim iridyumlar en az 3 sene gider inşallah.Bu arada kargoya verilmiş benim bujiler.C.tesi inşallah taktırırım.
Mayıs ayında bakım var. Bu bujilerden alıp servise götürsem takarlar mı ? Sorun çıkarmazlar sanırım.
Mayıs ayında bakım var. Bu bujilerden alıp servise götürsem takarlar mı ? Sorun çıkarmazlar sanırım.
1 takımı (4 adet) 169 TL imiş. Sadece yakıt tasarrufu için düşünüldüğünde biraz pahalı ama performans, sessizlik ve daha fazla verim gibi şeyler kulağa daha hoş geliyor. Ford'a 39 TL , Tofaş'lara 59 TL, Subaru'ya 79 TL hatta Mercedece, Volvo, Chrysler'e bile 79 TL ama fosfagen'e 169 TL. İlginç.
Ultrasonic Performans ridyum Buji VW 169 TL Ultrasonic buji'den 5364047
1 takımı (4 adet) 169 TL imiş. Sadece yakıt tasarrufu için düşünüldüğünde biraz pahalı ama performans, sessizlik ve daha fazla verim gibi şeyler kulağa daha hoş geliyor. Ford'a 39 TL , Tofaş'lara 59 TL, Subaru'ya 79 TL hatta Mercedece, Volvo, Chrysler'e bile 79 TL ama fosfagen'e 169 TL. İlginç.
Ultrasonic Performans ridyum Buji VW 169 TL Ultrasonic buji'den 5364047
Bende 30 bin ve katları diye biliyorum.Buna göre bizim iridyumlar en az 3 sene gider inşallah.Bu arada kargoya verilmiş benim bujiler.C.tesi inşallah taktırırım.
Aynı soruyu "bin"inci kez bir daha sorayım; bu arabayı hakikaten nasıl satmaya kıyacaksın yahu. Acayip bir araba olacak bu.
İzlenimlerini yazmayı unutma abey, bir de sen kaça aldın?
Bende 30 bin ve katları diye biliyorum.Buna göre bizim iridyumlar en az 3 sene gider inşallah.Bu arada kargoya verilmiş benim bujiler.C.tesi inşallah taktırırım.
Aynı soruyu "bin"inci kez bir daha sorayım; bu arabayı hakikaten nasıl satmaya kıyacaksın yahu. Acayip bir araba olacak bu.
İzlenimlerini yazmayı unutma abey, bir de sen kaça aldın?
İsa bey, 30.000 bakım için servise gireceğinde ustaya sorarsın. Eğer yok takamayız derlerse buji değişimi yapmayın dersin ve sadece yağ, filtre vs. değişimi(bujiler hariç) yapılır. Ertesi gün dışarıda ustamıza taktırırız. Sıkıntı yok.
İsa bey, 30.000 bakım için servise gireceğinde ustaya sorarsın. Eğer yok takamayız derlerse buji değişimi yapmayın dersin ve sadece yağ, filtre vs. değişimi(bujiler hariç) yapılır. Ertesi gün dışarıda ustamıza taktırırız. Sıkıntı yok.
Bir de bujileri taktıracağınız yer bujileri takarken bujinin kutusunun üzerindeki tork değerlerine göre ayarlı lokma anahtarı ile sıkarsa süper olur.
Bir de bujileri taktıracağınız yer bujileri takarken bujinin kutusunun üzerindeki tork değerlerine göre ayarlı lokma anahtarı ile sıkarsa süper olur.
Satmayacam müzeye koyacam en sonunda Mehmet hocamAynı soruyu "bin"inci kez bir daha sorayım; bu arabayı hakikaten nasıl satmaya kıyacaksın yahu. Acayip bir araba olacak bu.
İzlenimlerini yazmayı unutma abey, bir de sen kaça aldın?
Ben 32 ye almıştım 30 a satabilirsem ne ala
Satmayacam müzeye koyacam en sonunda Mehmet hocamAynı soruyu "bin"inci kez bir daha sorayım; bu arabayı hakikaten nasıl satmaya kıyacaksın yahu. Acayip bir araba olacak bu.
İzlenimlerini yazmayı unutma abey, bir de sen kaça aldın?
Ben 32 ye almıştım 30 a satabilirsem ne ala